تبیان، دستیار زندگی
ثه آفرید حامد حدادی شاهرگ خود را زد! هفته‌ی پنجم رقابت‌های سوپر لیگ بسكتبال قهرمانی باشگاههای كشور باز هم به خشونت و درگیری میان بازیكنان تیمهای صباباتری و پیكان كشیده شد تا این رشته ورزشی هر هفته شاهد اتفاقات ناخوشایندی باش...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سوپر لیگ بسكتبال باز هم حادثه آفرید

حامد حدادی شاهرگ خود را زد!


هفته‌ی پنجم رقابت‌های سوپر لیگ بسكتبال قهرمانی باشگاههای كشور باز هم به خشونت و درگیری میان بازیكنان تیمهای صباباتری و پیكان كشیده شد تا این رشته ورزشی هر هفته شاهد اتفاقات ناخوشایندی باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در دیدار دو تیم بسكتبال صباباتری و پیكان و به دلیل حساسیت‌ این بازی، تماشاگران و علاقه‌مندان زیادی راهی سالن بسكتبال آزادی شده بودند تا پس از پشت سر گذاشتن اتفاقات هفته‌های گذشته این بار شاهد یك بازی زیبا باشند.

كوارترهای اول و دوم این بازی پشت سر گذاشته شد. صباباتری به رهبری شاهین طبع و پیكان با هدایت ایزدپناه. در دقایق پایانی كوارتر سوم بازی، داور مسابقه خطای حامد حدادی را گرفت كه این عمل با اعتراض شدید حدادی و بی‌توجهی او به تصمیم داور روبرو شد.

حامد حدادی عضو تیم ملی بسكتبال بزرگسالان و بازیكن تیم پیكان پس از ترك زمین مسابقه و رفتن به رختكن به دلیل عصبانیت زیاد با مشت به یكی از شیشه‌های سالن كوبید! و این امر باعث ‌شد تا شاهرگ وی پاره شود. پس از این اتفاق تیم پزشكی حاضر در سالن مسابقه وی را به بیمارستان انتقال دادند.

حدادی هم اكنون در بیمارستان بستری است و تحت مراقبت پزشكان قرار دارد.

پس از این اتفاق بازی با یك وقفه‌ی چند دقیقه‌ای مجددا ادامه یافت كه پس از پایان كوارتر چهارم، صباباتری موفق شد 69 بر 64 از سد تیم بسكتبال پیكان عبور كند.

در سایر دیدارهای هفته‌ی پنجم سوپر لیگ نیز صنام 89 بر 84 از سد تیم پگاه فارس عبور كرد. مهرام تهران 87 بر 73 پگاه همدان را شكست داد. راه‌آهن تهران 67 بر 53 تیم بسكتبال شهید قندی گنبد را در هم كوبید. ذوب‌آهن اصفهان 63 بر 78 پیام ارتباطات اصفهان را شكست داد. شهرداری گرگان نیز پتروشیمی ماهشهر را با نتیجه‌ی 82 بر 72 مغلوب كرد و دخانیات 68 بر 66 موفق شد از سد گلین ماكارون بابل عبور كند.