تبیان، دستیار زندگی
تمام ‌اعضای هیات مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان بركنار شدند و مدیرعامل باشگاه نیز استعفا كرد .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استعفای اعضای هیئت مدیره ذوب آهن

تیم فوتبال ذوب آهن

تمام ‌اعضای هیات مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان بركنار شدند و مدیرعامل باشگاه نیز استعفا كرد.

به نقل از ایسنا، در شرایطی كه باشگاه ذوب آهن اصفهان در فصل 87- 88 بهترین دوران تاریخ ورزشی خود را پشت سر گذاشت و علاوه بر كسب قهرمانی جام حذفی و نایب قهرمانی لیگ برتر فوتبال كشور،‌ در رشته‌های دیگری چون هندبال، بسكتبال، دو ومیدانی و ورزش بانوان نیز موفقیت‌هایی را كسب كرد،‌ هیات مدیره باشگاه ذوب آهن به طور ناگهانی بركنار شدند.

تنها عضو باقی مانده از هیات مدیره سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب آهن بود كه او هم به دلیل اتخاذ این تصمیم از سمت خود كناره گیری كرد.

سعید آذری گفت: تمام موفقیت‌های ذوب آهن حاصل كار هیات مدیره‌ای بود كه من با آن‌ها كار كردم و خود را وامدار آن‌ها می‌دانم. بنابر این از سمت خود در مدیریت باشگاه كناره گیری می‌كنم و دست مسوولان كارخانه‌ی ذوب آهن را برای اتخاذ تصمیمات جدید و انتخاب مدیر عامل باز می‌گذارم.

این تغییرات در شرایطی صورت گرفت كه از چند روز پیش بحث همكاری اعضای هیات مدیره‌ی باشگاه ذوب آهن با ستاد انتخاباتی یكی از كاندیداهای انتخابات دهم ریاست جمهوری قوت گرفته بود و به نظر می‌رسد بركناری اعضای هیات مدیره باشگاه نیز در همین رابطه بوده است.

آذری مدیر عامل ذوب آهن

مدیر عامل مستعفی باشگاه ذوب آهن اصفهان در ادامه گفت:‌ احساسم به من گفت كه دیگر نمی‌توانم به كار در مجموعه‌ی باشگاه ذوب آهن ادامه دهم.

سعید آذری اظهار كرد:‌ احساسم این بود كه شرایط برای ادامه‌ی همكاری من با باشگاه ذوب آهن اصفهان مناسب نبود و در واقع پس از آن كه تمام توانم را برای موفقیت مجموعه ذوب آهن انجام دادم نیاز به استراحت دارم.

وی افزود: در هر صورت با كنار رفتن هیات مدیره‌ی قبلی من هم تصمیم به استعفا گرفتم تا اعضای جدید هیات مدیره باشگاه ذوب آهن بتوانند با فراغ بال گزینه‌ی مورد نظر خود را برای مدیریت باشگاه انتخاب كنند.

آذری ادامه داد: برای من تنها این مهم است كه دین خود را به مردم اصفهان ادا كردم و در تمام دوران كاری خود با عشق و علاقه وظایفم را انجام دادم و مزد اعتماد مردم اصفهان را دادم.

آذری افزود: به غیر از مسائل ورزشی هیچ بحث دیگری در استعفای من وجود ندارد،‌ نمی‌دانم چه مساله‌ای در زمینه‌ی بركناری هیات مدیره وجود داشت اما استعفای من سیاسی نبود.

وی در پایان گفت: به هر حال خوشحالم كه با پشت سر گذاشتن فصلی موفق و به دست آوردن موفقیت‌هایی زیاد برای باشگاه ذوب آهن و مردم اصفهان این مجموعه را ترك می‌كنم.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری