تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال پرسپولیس ایران با شکست برابر بنیادکار ازبکستان از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت تا آخرین نماینده فوتبال ایران هم وداع تلخی با .......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حذف آخرین نماینده ایران از آسیا

پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس ایران با شکست برابر بنیادکار ازبکستان از گردونه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت تا آخرین نماینده فوتبال ایران هم وداع تلخی با این مسابقات داشته باشد.

مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز(چهارشنبه) با برگزاری دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و بنیادکار ازبکستان پیگیری شد که در پایان این مسابقه تیم فوتبال بنیادکار با نتیجه یک بر صفر سرخپوشان تهرانی را از پیش رو برداشت تا جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها را کسب کند.

در این دیدار که مقابل دیدگان بیش از 90 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی و با قضاونت کیم دونگ جین از کره جنوبی برگزار شد، ریوالدو(41-پنالتی) تک گل تیم فوتبال بنیادکار ازبکستان را به ثمر رساند.

ضمن اینکه در جریان این بازی، نبی الله باقری‌ها از تیم پرسپولیس و جباروف، پاکائف، سوخونوف و راموس از تیم بنیادکار از داور مسابقه کارت زرد گرفتند.

در دقیقه 85 نیز توپ در محوطه جریمه بنیادكار به دستان مدافع این تیم برخورد كرد اما داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت و در پایان بازی با یك گل به سود بنیادكار به اتمام رسید.

تیم فوتبال بینادکار که فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا ابتدا در مرحله گروهی سپاهان را حذف کرده بود و در مرحله یک هشتم نهایی هم با پیروزی پرگل برابر سایپا، دیگر نماینده کشورمان را از گردونه این مسابقات بیرون فرستاده بود، در این فصل پس از حذف سپاهان در مرحله گروهی، زمینه حذف پرسپولیس را هم فراهم کرد تا در طول یک سال زمینه ساز اصلی حذف چهار نماینده فوتبال ایران از این مسابقات باشد.

تنظیم برای تبیان : رضا سیگاری