تبیان، دستیار زندگی
عباس عبدی با بیان اینكه مهدی كروبی با محمد خاتمی فرق دارد ، سابقه زندانی سیاسی بودن كروبی را یكی از ویژگی‌های مهم وی عنوان كرد و گفت: كسی كه سابقه زندان سیاسی دارد به سهولت زیر بار تداركات چی شدن نمی رود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کروبی زندانی سیاسی است
کروبی

عباس عبدی با بیان اینكه مهدی كروبی با محمد خاتمی فرق دارد ، سابقه زندانی سیاسی بودن كروبی را یكی از ویژگی‌های مهم وی عنوان كرد و گفت: كسی كه سابقه زندان سیاسی دارد به سهولت زیر بار تداركات چی شدن نمی رود.

عباس عبدی عصر دوشنیه در ستاد تحول خواهان حامیان كروبی در كرمانشاه افزود: برنامه كروبی مشخص و شفاف است و جسارت كافی دارد ضمن آنكه تفاوت سابقه سیاسی و منش انسانها با یكدیگر متفاوت است.

مشاور عالی كروبی ، دیگر ویژگی كروبی را سیاستمدار بودن وی دانست و گفت:

كروبی سیاستمدار فیلسوف و روشنفكر نیست و سیاستمداری است كه اگر سیاستش را به پیش نبرد، شب خوابش نمی‌برد.

حامی كروبی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مطالبه محوری بارزترین ویژگی دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می‌باشد و این خصیصه در كروبی بیش از سایر كاندیداها مشهود است.

وی افزود: انتخابات در ایران طرح مطالبات است و برخی از مطالبات را رییس جمهور می‌تواند با اختیار خود برقرار كند.

وی با بیان اینكه بی‌توجهی به مطالبه محوری یك عمل غیر اخلاقی است، گفت:

نفس پاسخگویی از سوی كاندیداها به مطالبات مردم نیز ترازوی مقابل مطالبه محوری است كه در انتخابات دهم وجود دارد و تركیب این دو باعث شفاف‌سازی و پیشبرد جامعه می‌شود.

كروبی سیاستمدار فیلسوف و روشنفكر نیست و سیاستمداری است كه اگر سیاستش را به پیش نبرد، شب خوابش نمی‌برد

عبدی ادامه داد: این مسیر در دور دهم انتخابات ریاست جمهوری كشور توسط آقای كروبی انتخاب شد و سایر نامزدها نیز در این زمینه از وی پیروی كردند و گاهی اوقات می‌توان به وضوح دیدكه بقیه كاندیداها از برنامه‌ها و جوابگوییهای كروبی به مطالبات مردم تقلید می‌كنند.

عبدی تصریح كرد: رقبای كروبی هنگامیكه می‌بینند این ستاد به مطالبات پاسخ می‌دهد آنها هم سعی می‌كنند این روند را ادامه دهند كه این امر سبب شكل گیری این دوره از انتخابات به معنای دقیق كلمه در كشور می‌شود و همگی كوشش می‌كنند تا اعتبار و قدرت خویش را به رای مردم مشروط كنند.

وی با اشاره به موفق بودن كاندیداهای مطالبه محور در انتخابات دهم گفت:

معتقدم در میان كاندیداها، كروبی بیش از سایر رقبا مطالبات را به شكل عملی و منسجم پاسخ داد كه جای توجه دارد.

مشاور سیاسی كروبی با بیان اینكه وضعیت كلی تبلیغات انتخاباتی تمام كاندیداها در كشور كمابیش سرد است ، مدعی شد: سیاست رسمی صدا و سیما كه برگرفته از سیاست رسمی حكومت است برگزاری انتخابات دهم با چراغ خاموش آرا به دو علت می‌باشد.

وی ادامه داد: هر چه تبلیغات كاندیداها بیشتر شود اشكالات دولت كنونی آشكارتر می‌شود و از سوی دیگر انتخابات پرشور باعث بالا رفتن حجم آرای كاندیداهای غیر رسمی حكومت می‌شود كه هر دوی این عوامل شانس برنده شدن كاندیدای رسمی حكومت در انتخابات دهم را كاهش می‌دهد.

با حضور عبدی، ستاد دانشجویی یاران بامداد و ستاد دانش آموختگان ادوار تحكیم وحدت بنام شهروند آزاد در حمایت از كاندیداتوری ریاست جمهوری كروبی در كرمانشاه گشایش یافت.

برای دیدن اخبار، اطلاعات، تحلیل های انتخاباتی دیگر کاندیداها اینجا کلیک کنید.

تنظیم برای تبیان: عطاالله باباپور