تبیان، دستیار زندگی
چهارمین همایش تجلیل از ورزشکاران جوانمرد، حامیان ملت مظلوم فلسطین در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد. در دنیا این نکته به اثبات رسیده که" تز" ورزش برای ورزش دیگر به طور کامل منسوخ شده است و ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رابطه ورزش و مقابله با رژیم صهیونیستی



چهارمین همایش تجلیل از ورزشکاران جوانمرد، حامیان ملت مظلوم فلسطین در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد.

در دنیا این نکته به اثبات رسیده که" تز" ورزش برای ورزش دیگر به طور کامل منسوخ شده است و میادین ورزشی به عرصه ای جهت ارائه فرهنگها و نگرش های فکری مبدل شده است. بسیاری ملتها از طریق ورزش سعی کرده اند خود را به دنیا بشناسانند.

متاسفانه رژیم اشغالگر قدس تلاش کرده از شیوه های مختلف دولت غاصب خود را به دنیا تحمیل کند به اصطلاح به دروغ حقانیت خویش را به اثبات برساند. پس در برابر این اقدام نادرست نباید به شکل کامل تسلیم شد و سکوت اختیار کرد. بلکه جا دارد با بهره گیری از شیوه های گوناگون جلوی زیاده خواهی این رژیم نامشروع را گرفت.

حرکت ورزشکاران جوانمرد جمهوری اسلامی ایران در برابر ورزشکاران رژیم صهیونیستی پاسخ دندان شکنی است تا این رژیم اشغالگر خود را آزاد و رها احساس نکند و این تصور برای سردمداران آن بوجود نیاید که چون دنیای استکبار از آنها حمایت می کند کسی نمی تواند جلوی حرکت غاصبانه آنها را سد کند. ورزشکاران ایران اسلامی برای چندمین بار این نکته را به اثبات رسانده اند که با بهره گیری از یک نگرش عمیق و چشم پوشی از مدال خود و با چهره ای گشاده به راحتی می توانند هویت رژیم اشغالگر قدس را در منظر افکار عمومی جهان زیرسوال ببرند و ورزشکاران جمهوری اسلامی ایران با حاضر نشدن در برابر ورزشکاران رژیم صهیونیستی یک سوال جدی در اذهان افکار عمومی دنیا ایجاد کرده اند که چرا اسرائیل غاصب اینقدر در بین ملت های آزادیخواه منفور است.

از سوی دیگر اقدام ورزشکاران ایران اسلامی برای ملت مظلوم فلسطین این پیام آشکار را به همراه دارد که آنها در دنیا تنها نیستند و حامیان جدی آنها بر اساس باورهای فکری عمیق از آنها حمایت عملی می کنند و مبارزان فلسطینی با آرامش روحی و روانی بیشتری می توانند به مبارزات خود علیه اشغالگران قدس ادامه دهند.

این صحنه مبارزه همچنین مسئولیت مسئولان ورزش کشورمان را دو چندان می کند که این نوع نگرش در ورزش را هر چه بهتر و به صورت تدوین شده در بین ورزشکاران ما تبیین کنند تا قهرمانان ورزشی کشورمان با نگرشی عمیق تر قدم به عرصه این پیکار بزرگ بگذارند.