تبیان، دستیار زندگی
نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال با سفر تیم ملی به آمریكا موافقت كرد و این بحث به شورای برون مرزی رفته است .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

موافقت فدراسیون با برگزاری دیدار آمریکا

صحنه شادی گل مهدوی کیا به آمریکا

نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال با سفر تیم ملی به آمریكا موافقت كرد و این بحث به شورای برون مرزی رفته است.

مهدی تاج، در حاشیه دیدار تیم‌های ایران و اندونزی اظهار كرد:‌ فدراسیون فوتبال با پیشنهاد فدراسیون آمریكا برای انجام بازی تداركاتی موافقت كرده است و این بحث به شورای برون مرزی سازمان تربیت بدنی می‌رود.

وی درباره مربیان و بازیكنان متخلف نیز گفت: مربیان متخلف تاكنون چهار هشدار دریافت كرده‌اند و خودشان در جریان این موضوع هستند. البته بحث كارگروه فدراسیون فوتبال در زمینه مربیان متخلف كار فشرده‌ای پیش رو دارد و حداقل یك ماه كار آن به طول می‌انجامد.

تاج و کفاشیان

تاج درباره بحث كناره‌گیری برخی بازیكنان از اردوی تیم ملی فوتبال نیز گفت: من وضعیت تمامی این بازیكنان را بررسی كردم و اطمینان دارم كه تمامی آن‌ها به دلیل مشكلات خانوادگی یا مصدومیت تیم ملی را ترك كردند، در غیر این صورت محرومیتی از یك سال تا پایان عمر انتظار آنها را می‌كشید كه خوشبختانه درباره بازیكنان ایران چنین چیزی نبوده است.

همچنین رئیس سازمان تربیت بدنی نیز موافقت خود را با برگزاری دیدار دوستانه فوتبال بین ایران و آمریكا اعلام کرده است.

محمد علی آبادی در مورد دیدار دوستانه ایران و آمریكا اظهار داشت: تمام پیشنهاداتی كه به ما می‌رسد بر اساس احترام متقابل است. در چند مورد ورزشكاران ما به آمریكا رفتند و بدون مشكل و با احترام خاصی از سوی میزبان مسابقاتشان را انجام دادند.

وی ادامه داد:‌ در مورد دیدار ایران و آمریكا نیز با توجه به اینكه احترام متقابل در این پیشنهاد وجود دارد، با این مسابقه موافق هستیم؛ هر چند این مسابقه پس از تائید شورای برون مرزی انجام خواهد شد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری