تبیان، دستیار زندگی
برانکو ایوانکوویچ : برای لائوس احترام قائلیم اما فقط به گلباران این تیم فکر می کنیم سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان باابرازرضایت از آمادگی بالای بازیکنان این تیم گفت: ما برای هرحریفی احترام زیادی قائلیم، اما عادلانه این است که...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برانکو : به گلباران لائوس فکر می کنیم

برانکو ایوانکوویچ :
برای لائوس احترام قائلیم اما فقط به گلباران این تیم فکر می کنیم



سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان باابرازرضایت از آمادگی بالای بازیکنان این تیم گفت: ما برای هرحریفی احترام زیادی قائلیم، اما عادلانه این است که لائوس را گلباران کنیم.

برانکو ایوانکوویچ ضمن بیان این مطلب افزود: بازیکنان تیم ملی همگی درشرایط مطلوبی بسرمی برند وبرای دیدارامروزمشکلی ندارند. دیروزهم آخرین جلسه تمرینی را درورزشگاه آزادی برگزارکردیم تا با آمادگی ایده ال به مصاف لائوس برویم.

برانکودرجواب این سوال که آیا می توانید انتظارات مردم ایران که همانا پیروزی پرگل برابرلائوس است را برآورده کنید، تاکید کرد: همانطورکه قبلا نیزبارها گفته ام درفوتبال هیچ حریف آسانی وجود ندارد وهمه تیمها برای پیروزی وارد میدان می شوند. ما برای لائوس هم احترام زیادی قائل هستیم، اما نتیجه عادلانه درفوتبال این است که ما بتوانیم این تیم را با گلهای زیاد شکست دهیم.


ایوانکوویچ ادامه داد: من ازبازیکنانم انتظاردارم که دراین دیداربا تمام توانشان بازی کنند وفوتبال زیبایی را به نمایش بگذارند تا تماشاگرانی که به ورزشگاه می آیند سیراب شوند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درمورد اظهارنظرمسوولان تیم ملی کره شمالی مبنی بروحشت ازرویارویی با ایران تصریح کرد: ازاینکه می شنوم حریفان آسیایی ازرویارویی با تیم ملی ایران وحشت دارند، بسیارخوشحال هستم. من هم مثل آنها معتقدم ایران تیم بسیارخوبی دارد که می تواند درآسیا برای هرتیمی خطرناک باشد.

برانکوادامه داد: بدون شک این ذهنیت ازآنجا نشات گرفته که ما توانسته ایم دردیدارهای گذشته بهترین بازیها را انجام دهیم و نتایج خوبی هم بگیریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درپایان پیرامون تغییرسیستم دربازی با لائوس وترکیب این تیم گفت: مسلما بازیکنانی که نیستند درترکیب قرارنمی گیرند وباید ازبازیکنان دیگری استفاده کنیم. با این حال تصورنمی کنم سیستم تیم ملی تغییرکند. ما برای پیروزی پرگل برلائوس ازتمام توانمان استفاده می کنیم.