تبیان، دستیار زندگی
دسته گل من برای هواداران پرسپولیس است نه برای نیمکت این تیم! از اینکه شما به عنوان بهترین بازیکن هفته انتخاب شدید چه احساسی دارید؟ خوشحالم، از حسن انتخاب شما تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم همین روند را ادامه بدهم. فکر می کرد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دقایقی با بهترین بازیکن هفته هشتم ،علی دایی

دسته گل من برای هواداران پرسپولیس است نه برای نیمکت این تیم!



از اینکه شما به عنوان بهترین بازیکن هفته انتخاب شدید چه احساسی دارید؟

خوشحالم، از حسن انتخاب شما تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم همین روند را ادامه بدهم.

فکر می کردی به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شوی؟

چیزی که برای من اهمیت دارد این بود که صبا باتری توانست هر سه امتیاز بازی را مال خود کند این از هم چیز مهمتر بود. در مورد خودم هم باید بگوییم با توجه به مصدومیتی که داشتم توانستم عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارم خدا کمک کرد هم پاس گل دادم هم گل زدم.

راه افتادن ماشین گلزنی شما این حسن را دارد که هم برای تیم ملی بتوانی گلزنی کنی هم برای صبا باتری این طور نیست؟

تمام تلاشم این است که در هر دو بازی موفق عمل کنم و تیم های محبوبم سربلند از میدان خارج شوند.

راستی اگر دو گل دیگر بزنی به جمع 100 گله ها می پیوندی.

بله همین طور است خوشحال می شوم اگر فرصتهایی به دست بیایید تا بتوانم دروازه لائوس را باز کنم. البته بیش از آن که به این فکر باشم دوست دارم تیم ملی یک پیروزی راحت به دست آورد.

آیا برای 100 گله شدنت برنامه خاصی تدارک دیده شد؟

فکر نمی کنم یا حداقل خودم خبر ندارم اما باید خدا کمک کند همان طوری که 98 گل زدم آن بالای سری خواست امیدوارم در این بازی هم او کمک کند.

حالا بعد از لائوس برویم سراغ بازی شما و پرسپولیس چقدر برای آن بازی انگیزه داری؟

ببینید بازی با پرسپولیس هم مثل بقیه بازیها فرقی نمی کند البته این برد برابر پاس به ما کمک می کند که با روحیه مضاعفی به مصاف پرسپولیس برویم و مطمئن باشید با تمام قوا می رویم تا پرسپولیس را شکست دهیم.

برای شما سخت نیست که مقابل پرسپولیس بازی کنی و یا گل بزنی؟

خیر بالاخره من عضو صباباتری هستم و به خاطر پیراهنی که به تن دارم می بایستی تمام تلاشم را به کار ببندم تا تیمم موفق عمل کند بالاخره در دنیای حرفه ای این مسائل هست.

نکته مثبت پرسپولیس این است که آنها 380 دقیقه گل نخورده اند؟

اصلاً به این چیزها نیست پیکان که در انتهای جدول به سر می برد فقط 4 گل خورده است نمی شود گفت چون پرسپولیس 380 دقیقه گل نخورده پس به ما نمی بازد ما برای برنده شدن می جنگیم و گوشمان هم از این حرفها پر است. ببخشید پرسولیس که تیم شکست ناپذیری نیست. برق در تهران از این تیم مساوی گرفت، ملوان در آزادی و فولاد سه بر یک پرسپولیس را برد پس صباباتری هم می تواند پرسپولیس را شکست دهد. شما از قول من بنویس صبا با انگیزه شکست پرسپولیس به میدان می رود فقط امیدوارم بازی خوبی از آب درآید.

جدا از مسائل داخل زمین این بازی برخوردهای دیگری هم دارد مثل رفتن شما با دسته گل به سمت نیمکت پرسپولیس!

ببخشید من به نیمکت پرسپولیس کاری ندارم من به تماشاچیان پرسپولیس مدیون هستم دسته گل من مال این عزیزن است که همواره در موفقیت من نقش داشته اند. آنها می دانند که علی دایی پرسپولیس را از صمیم قلب دوست دارد اما ناچاراً شرایطی فراهم شد تا من از تیم محبوبم دور باشم و شرمنده هواداران شوم.

شایعه بود که شما به خاطر پولتان از این تیم رفتید؟

کدام پول هنوز تا این لحظه که با شما حرف می زنم آقایان بدهی مرا نداده اند و در واقع پرسپولیس هنوز به من بدهکار است متاسفم که بعضی ها دنبال این حرفها هستند فعلاً در این مورد حرفی نمی زنم.

در مورد بازی با لائوس و غیبت هاشمیان و مهدوی کیا چه صحبتی دارید؟

این بازی زیاد سخت نیست و جوان ها می توانند به راحتی خلاء بازیکنانی مثل مهدوی کیا و هاشمیان را پر کنند.