تبیان، دستیار زندگی
اوضاع پرسپولیس در آستانه دیدار حساس این تیم مقابل بنیادکار ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا چندان خوشایند نیست .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پرسپولیس یار دوازدهم بنیادکار

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس

اوضاع پرسپولیس در آستانه دیدار حساس این تیم مقابل بنیادکار ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا چندان خوشایند نیست.

کناره گیری حسین هدایتی، اعتصاب بازیکنان ، درگیری لفظی علی کریمی با محمود خوردبین ، اخراج توره ، درگیری فیزیکی نیکبخت با انصاری فرد و ...... از جمله اتفاقات تلخی است که در این 48 ساعت برای تنها نماینده موفق کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا اتفاق افتاده است و هواداران پر شما خود را برای جدال حساس فردا با یاران ریوالدو نگران کرده است.

به گزارش گروه ورزشی تبیان، پس از اعتراض بازیكنان تیم فوتبال پرسپولیس به پرداخت نشدن مطالباتشان، مسوولان باشگاه پرسپولیس دیروز بازیكنان را به باشگاه فرا خوانده و طلب‌های آنان را پرداخت كردند.

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس

تعدادی از بازیكنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین در محل باشگاه حاضر شده و پس از نشست با عباس انصاری فرد چك‌های خود را دریافت كردند.

در این نشست علیرضا نیكبخت واحدی كه به نظر می‌رسد بیشترین طلب را از باشگاه پرسپولیس دارد با انتقاد از وضعیت فعلی با انصاری فرد بحث و جدل كرد كه پس از مدتی این قضیه خاتمه پیدا كرد.

همچنین شنیده ها حاکی است وینگادا قصد ندارد تا برای بازی با بنیاد کار روی نیمکت بنشیند که هر چند با توجه به قوانین سخت AFC این کار کمی غیر ممکن باشد.

تمرین پرسپولیس

به هر حال دیشب مهندس علی آبادی رئیس سازمان تربیت بدنی با حضور در هتل سرخپوشان سعی داشت تا آرامش را به اردوی سرخپوشان بازگرداند تا سرخپوشان تهرانی همچنان بتوانند نتایج ضعیف نمایندگان ایران را جبران کند.

با توجه به اتفاتقات اخیر باید حق را به  هواداران پر شمار پرسپولیس داد که نگران وضعیت تیم خود در مصاف با بنیاد کار باشند. آنها که در این فصل با مشکلات زیادی روبه رو بودند و تیمشان در جام های داخلی نتایج قابل قبولی کسب نکرده است انتظار دارند تا مسئولان و بازیکنان تیم شان در آخرین دیدار فصل شان با جدیت و همدلی بیشتری به میدان بروند تا با یک پیروزی شیرین علاوره بر قرار گرفتن در میان 8 تیم برتر آسیا، پایان خوبی نیز  داشته باشند.

تبیان - رضا سیگاری