تبیان، دستیار زندگی
رحمان رضایی پس از نشست با افشین قطبی از اردوی تیم ملی فوتبال كنار كشید........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رحمان رضایی هم کناره گیری کرد

رحمان رضایی

رحمان رضایی پس از نشست با افشین قطبی از اردوی تیم ملی فوتبال كنار كشید.

رحمان رضایی مدافع ملی پوش پرسپولیس كه عصر شنبه برای دیدار و گفت‌وگو با افشین قطبی به محل تمرین تیم ملی فوتبال رفته بود و موفق به گفت‌وگو با سرمربی تیم ملی نشده بود صبح دیروز در محل تمرین تیم ملی حاضر شد و با قطبی گفت و گو كرد.

رضایی در این دیدار با بیان مشكلات خانوادگی‌اش كناره گیری خود را از اردوی تیم ملی عنوان كرد كه افشین قطبی نیز با آن موافقت كرد.

رحمان رضایی و کریمی در تمرین تیم ملی

رحمان رضایی به ایسنا ‌گفت: بازی در تیم ملی آرزوی هر بازیكنی است اما متاسفانه به خاطر مشكلات خانوادگی مجبورم كه از اردوی تیم ملی كنار بكشم.

وی با بیان این كه برای پیروزی تیم ملی و صعود به جام جهانی دعا می‌كنم، ادامه داد: قلبم با تیم ملی است، دوست داشتم تیم ملی را همراهی كنم اما متاسفانه نمی‌توانم.

رضایی‌ در رابطه با دیدار امروز خود با قطبی گفت: در این دیدار مسائل و مشكلات خود را با سرمربی تیم ملی در میان گذاشتم كه او نیز علی‌رغم میل باطنی با كنار رفتن من موافقت كرد.

مازیار زارع و حسن اشجاری

رضایی با بیان این كه همواره در خدمت تیم ملی فوتبال ایران است، ‌گفت: پس از پشت سر گذاشتن این شرایط و در صورت دعوت كادر فنی، با كمال میل در خدمت تیم ملی خواهم بود.

پیش از این نیز محمد محمدی ، پیروز قربانی ، ستار زارع ،مازیار زارع ، حسن اشجاری ، غلامرضا رضایی ، سیاوش اکبرپور ،کریم باقری  به دلایل مختلف از جمله مصدومیت ، مشکلات خانوادگی و ..... از تیم ملی کناره گیری کرده بودند و حتی تعدادی از آنها نیز با مصاحبه های مختلف فضای اردوی تیم ملی را به حاشیه کشانده بودند که امیدواریم در این روزهای حساس شرایط برای موفقیت تیم ملی فوتبال کشورمان بهتر از گذشته شود.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری