تبیان، دستیار زندگی
ار گرفتند حسین فركی: بازیكن جدیدی دعوت نخواهد شد نیکبخت واحدی و فرزاد مجیدی به دلیل مصدومیت از اردوی تیم ملی خط خوردند. مربی تیم ملی فوتبال كشورمان درباره‌ی وضعیت تمرینات تیم ملی گفت: نیكبخت و مجیدی پس از صحبت با برانكو برای...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نیكبخت و مجیدی در اختیار استقلال قرار گرفتند

حسین فركی:
بازیكن جدیدی دعوت نخواهد شد



نیکبخت واحدی و فرزاد مجیدی به دلیل مصدومیت از اردوی تیم ملی خط خوردند.

مربی تیم ملی فوتبال كشورمان درباره‌ی وضعیت تمرینات تیم ملی گفت: نیكبخت و مجیدی پس از صحبت با برانكو برای انجام كارهای فیزیوتراپی در اختیار باشگاهشان قرار گرفتند.

وی افزود: از صبح فردا تمرینات مجددا دنبال خواهد شد و سه شنبه تمرین پایانی برای دیدار برابر لائوس برگزار می‌شود، انشاالله این دیدار را با حمایت مردم عزیز كشورمان به پیروزی برسیم و با اقتدار به دور بعدی صعود كنیم.

فركی به بازیكنان جدید دعوت شده به اردوی تیم ملی اشاره كرد و اظهار داشت: دعوت از آنها به دلیل نتیجه‌ی تلاششان در رقابت‌های لیگ بوده است و آنها آینده‌ی فوتبال ایران را تشكیل می‌دهند، به طور قطع ادامه‌ی ارایه‌ی این چنین كیفیتی از فوتبال می‌تواند باعث تداوم دعوت از آنها به اردوی تیم ملی شود.

آیا با توجه به غیبت پنج بازیكن ( سه لژیونر و دو مصدوم ) احتمال دعوت از بازیكنان جدید وجود دارد؟ فركی می‌گوید: «در این باره تصمیم گیرنده‌ی نهایی برانكو است اما فكر می‌كنم با توجه به حضور بیست و سه بازیكن نیازی به دعوت از بازیكن جدید وجود نداشته باشد و كادر فنی معتقد است این بازیكنان موجود در اردوی تیم ملی تامین كننده‌ی نیاز تیم ملی برای بازی با لائوس هستند.»

پیشتر پس از دیدارهای لیگ اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی اعلام می‌شد اما این بار قبل از شروع هفته‌ی هشتم لیست منتشر شد. در این میان برخی از مربیان تیم‌ها از این تصمیم كادر فنی گله داشتند و آن را باعث افت روحی بازیكنان خود دانستند. فركی در این باره گفت: در گذشته تفكری وجود داشت كه اسامی بازیكنان را پس از انجام دیدارهای هفته اعلام می‌كردیم اما این كار مشكلاتی را از جمله اعلام دعوت از بازیكنان به صورت تلفنی، رزرو بلیط هواپیما و دیر آماده شدن شرایط برای كادر فنی، ایجاد می‌كرد بنابراین تصمیم گرفتیم در این تفكر تجدید نظر كرده و تفكر حرفه‌ای را دنبال كنیم. بازیكنان باید بدانند كه اگر قرار است اعلام اسامی قبل از انجام بازی در روحیه‌ی آنها تاثیر گذار باشد باید تفكر خود را تغییر داده و در جهت حرفه‌ای شدن فكر كنند.