تبیان، دستیار زندگی
انی وحید هاشمیان: من علی دایی نیستم! شاید وحید هاشمیان خرید تابستانی بایرن مونیخ، از این كه راه دروازه‌ها را گم كرده ناامید شده است. مهاجم پیشین بوخوم برای باشگاه جدیدش، دویست و بیست و هفت دقیقه‌ی در دیدارهای بوندس‌لیگا و بی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قانون فوتبال برای مهاجم ایرانی

وحید هاشمیان:
من علی دایی نیستم!



شاید وحید هاشمیان خرید تابستانی بایرن مونیخ، از این كه راه دروازه‌ها را گم كرده ناامید شده است.

مهاجم پیشین بوخوم برای باشگاه جدیدش، دویست و بیست و هفت دقیقه‌ی در دیدارهای بوندس‌لیگا و بیست و یك دقیقه در دیدار لیگ قهرمانان اروپا گل نزده است. در گزارش سایت رسمی بایرن مونیخ آمده است:« امروز بایرن مونیخ برابر بوخوم به میدان می‌رود. مهاجم ایرانی بایرن با وجود تجربه‌ی شرایط دشوار، هنوز امیدوار است.

هاشمیان در نشست خبری در سابنراشتراس گفت:« این قانون فوتبال است. باید سخت به تمرین و مبارزه ادامه بدهم و ببینم كه چه اتفاقی رخ می‌دهد.»

با وجود فشار سوالات خبرنگاران، هاشمیان همچنان دوستانه و آرام سخن می‌گفت. او این چنین به سوال خبرنگاران پاسخ داد:« صادقانه می‌گویم ناامید نشده‌ام. این فوتبال است.»

همچنین وحید هاشمیان خودش را با علی دایی ستاره‌ی ایرانی و مهاجم پیشین بایرن مونیخ مقایسه نمی‌كند. دایی تابستان 1999 پس از یك فصل حضور در مونیخ به هرتابرلین پیوست. هاشمیان در این باره گفت:« من علی دایی نیستم. شرایط كاملا متفاوتی نسبت به او دارم.»

وحید از این كه با پائولو گره‌رو تعویض می‌شود ناراحت نیست:« باید به خود و مبارزه‌ام از دور نگاه كنم. اكنون شرایط دشوارتر از گذشته است چرا كه سایر بازیكنان بایرن در شرایط خوبی به سر می‌برند.»

هاشمیان می‌داند بازی كردن در بایرن مونیخ تا چه اندازه دشوار است اگرچه «هلی كوپتر» شانس خوبی برای دیدار برابر بوخوم دارد.