تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال پرسپولیس ایران با برتری مقابل الشباب عربستان به عنوان صدرنشین گروه دو به مرحله یك هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود كرد........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صدرنشینی پرسپولیس در آسیا

پرسپولیس، الشباب، سپهر حیدری

تیم فوتبال پرسپولیس ایران با برتری مقابل الشباب عربستان به عنوان صدرنشین گروه دو به مرحله یك هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود كرد.

در دیدار تیم‌های پرسپولیس و الشباب كه عصر روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی و با حضور بیش از 20 هزار تماشاگر برگزار شد، محسن خلیلی در دقیقه 49 با تك گل خود توانست پرسپولیس را صدرنشین گروه 2 كرده و میزبان دیدار مرحله بعدی این رقابت‌ها كند.

دراین دیدار كه پرسپولیس در نیمه اول نمایش چندان دلچسبی نداشت در شروع نیمه دوم و درپی حملات مكرر در همان اوایل این نیمه توانست دروازه حریف را باز كند. نارضایتی تماشاگران در نیمه اول و شعار بر علیه كادرفنی و مدیران پرسپولیس ظاهرا سبب شد تا پرسپولیس در نیمه دوم كاملا متفاوت به میدان برود.

تیم فوتبال پرسپولیس تنها تیمی است كه از میان چهار تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به مرحله یك‌هشتم صعود كرده است و باید در این مرحله كه به صورت حذفی خواهد بود در ششم خرداد ماه با بنیادكار ازبكستان كه تیم دوم گروه چهارم است در استادیوم آزادی بازی كند.

پرسپولیس صدرنشین شد

بر اساس قوانین بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس به دلیل صدرنشینی میزبان دیدار بعدی خواهد بود و این بازی به صورت تك حذفی برگزار می‌شود. هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی در این دیدار باعث می‌شد كه پرسپولیس با تیم الاتحاد عربستان و در خارج از خانه به میدان برود.

نکته جالب توجه این دیدار شعار تماشاگران پرسپولیس علیه مدیریت باشگاه آن هم در حالی که تنها 30 دقیقه از دیدار گذشته بود. این در حالی بود كه یكی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس تماشاگران را به آرامش دعوت می‌كرد اما آنها بی‌توجه به درخواست این مدیر پرسپولیس به شعارشان علیه انصاری‌فرد ادامه دادند.

همچنین تماشاگران پرسپولیس خواهان بركناری وینگادا شدند و با شعارهایی علیه او از مدیران پرسپولیس خواستند تا این مربی پرتغالی را بركنار كنند.

دراین بین حبیب کاشانی مدیر عامل پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به شدت تشویق شد.

همچنین  در پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و الشباب عربستان از سوی نمایندگان كنفدراسیون فوتبال آسیا محسن خلیلی به عنوان بهترین بازیكن میدان انتخاب و معرفی شد.

به هر حال امیدواریم دوستداران فوتبال هفته آینده با حضور در ورزشگاه آزادی تنها نماینده فوتبال کشورمان را حمایت کنند تا قرمز پوشان پایتخت بتوانند از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنند.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری