تبیان، دستیار زندگی
د بـا مشورت همدیگـر تـركیب تیـم را مـی چینیـم اخبار مربوط به فنایی و كاویانپور صحت ندارد مدیر فنی تیم فوتبال پرسپولیس تهران،‌ گفت:‌ بازی با استقلال اهواز پس از دیدار برابر استقلال تهران بهترین بازی پرسپولیس در هشت هفته‌ی نخس...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی پروین:

پرسپولیس همان تیم تهاجمی سابق خواهد شد
بـا مشورت همدیگـر تـركیب تیـم را مـی چینیـم
اخبار مربوط به فنایی و كاویانپور صحت ندارد



مدیر فنی تیم فوتبال پرسپولیس تهران،‌ گفت:‌ بازی با استقلال اهواز پس از دیدار برابر استقلال تهران بهترین بازی پرسپولیس در هشت هفته‌ی نخست لیگ برتر بود.

علی پروین به(ایسنا)، گفت :‌ از كار بازیكنان در این دیدار صد در صد رضایت دارم و به نظر من دو گل برای ما كم بود و باید دو یا سه گل دیگر نیز به ثمر می‌رساندیم، اما این قانون فوتبال است كه همه‌ی حملات و موقعیت‌ها در طول نود دقیقه به گل تبدیل نمی‌شود.

پس از به ثمر رساندن گل نخست پرسپولیس به دفاع مطلق پرداخت، نظر مدیر فنی این تیم در این باره این چنین است: پرسپولیس هیچ وقت در لاك دفاعی فرو نرفته است و اینكه دیدید پس از یك گل دفاع كردیم به خاطر این است كه تیمی كه گل می‌زند به عقب می‌رود.

پروین افزود: بین دو نیمه با بازیكنان صحبت كردیم و آنها را فقط بر حمله فراخواندیم و همنطور كه مشاهده كردید در این دیدار با سه مهاجم بازی كردیم و هواداران مطمئن باشند كه از این هفته به بعد، پرسپولیس همان تیم تهاجمی سابق خواهد بود، این راه ادامه خواهد داشت و در دو بازی آینده نیز در تهران حریفان خود را شكست خواهیم داد.

وی در پاسخ به این سئوال ایسنا كه پرسیده بود تعیین تركیب تیم در پرسپولیس برعهده‌ی چه كسی است، گفت: كادر فنی پرسپولیس، دو یا سه نفر می‌نشینیم با هم صحبت و مشورت می‌كنیم و همه‌ی برنامه‌ها را با هم هماهنگ می‌كنیم.

پروین درباره وضعیت كاویانپور و فنایی، گفت: برخی از روزنامه‌ها هر روز شایعه می‌كنند فنایی و كاویانپور را از پرسپولیس اخراج كرده‌اند اما امروز من به صراحت می‌گویم هیچ چیز در مورد این دو نفر مشخص نیست.