تبیان، دستیار زندگی
رهبر معظم انقلاب اسلامی، بامداد روز جمعه گذشته ساعاتی در منطقه مرتفع آبیدر در سنندج به کوهپیمایی پرداختند ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

درس تازه مقام معظم رهبری به مردم

مقام معظم رهبری در حال کوهپیمایی

«رهبر معظم انقلاب اسلامی، بامداد روز جمعه گذشته ساعاتی در منطقه مرتفع آبیدر در سنندج به کوهپیمایی پرداختند.» این خبری بود كه اوایل هفته منعكس شد. آیت‌الله خامنه‌ای بارها در نشست‌های صمیمانه‌ای كه با مسوولان ورزش و ورزشكاران داشته‌اند، بر لزوم فراگیری ورزش به عنوان عامل سلامت جسمی و نشاط روحی تاكید داشتند و اینك با انجام راهپیمایی و كوهنوردی در خلال سفر به استان كردستان درس دیگری به جامعه به ویژه جامعه ورزش دادند.

رهبر معظم انقلاب با پرداختن به ورزشی ساده به تمام مردم پیام ویژه‌ای دادند و آن اینكه تحت هر شرایطی باید ورزش كرد و هیچ بهانه‌ای نباید آورد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی كه برنامه راهپیمایی و كوهنوردی را به طور منظم در برنامه خویش دارند، در جریان سفر به استان كردستان نیز از این برنامه ورزشی غافل نشدند. ایشان با این اقدام خویش، نشان دادند كه در هر شرایطی و با وجود مشغله‌های فراوان می‌توان جایی در برنامه روزمره برای ورزش خالی كرد.

رهبر فرزانه انقلاب با پرداختن به ورزش در سن 70 سالگی نشان دادند كه در هر سنی و بدون امكانات خاصی می‌توان به ورزش پرداخت.

مقام معظم رهبری در حال کوهپیمایی

همچنین توجه رهبر معظم انقلاب به ورزش تاكید دوباره‌ای است به مسوولان ورزش تا شرایطی فراهم كنند كه ورزش جزو لاینفك زندگی روزمره مردم شود.

به نقل از ایران؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها در جلسه‌‌های مختلف با مسوولان ورزش بر هموار نمودن راه پرداختن به ورزش همگانی تاكید داشتند و حالا راهپیمایی ایشان در منطقه آبیدر سنندج تاكید دوباره‌ای است برای مسوولان ورزش تا به گونه‌ای برنامه‌ریزی كنند كه ورزش باتوجه به نقش تاثیرگذاری كه در سالم‌سازی جامعه دارد، جایگاه واقعی خود را پیدا كند. مسوولان ورزش به ویژه ورزش همگانی با تاسی به رهنمودهای مقام معظم رهبری باید نگاه ویژه‌ای به این مقوله داشته باشند و بتوانند زمینه‌های پرداختن به ورزش را برای عموم مردم فراهم كنند و از امكانات موجود كه البته در ایران تعدادشان كم نیست بیشترین استفاده را ببرند.

از سوی دیگر فراموش نكنیم كه رهبر معظم انقلاب با پرداختن به ورزشی ساده به تمام مردم پیام ویژه‌ای دادند و آن اینكه تحت هر شرایطی باید ورزش كرد و هیچ بهانه‌ای نباید آورد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری