تبیان، دستیار زندگی
سلام برتو ای گوهر گرانقدر و ای دُر گرانبهای قله های ایثار و استقامت ، تو با نسیم علم و دانشت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بهشت جاویدان

حسین چیت ساز

سلام برتو ای گوهر گرانقدر و ای دُر گرانبهای قله های ایثار و استقامت ، تو با نسیم علم و دانشت طراو ت خاصی به این بدن های خواب و نا آگاه ما بخشیدی ، تو باعث شدی تا ما از تاریكی و ذلت جهل بسوی روشنایی و سربلندی علم و از غباركده بی معرفتی و نا آگاهی بسوی دهكده علم و معرفت راه یابیم .

به راستی اگر تو نبودی چه كسی دستگیر ما دراین طوفان سهمگین زندگانی شده و ما را بسوی كشتی پر بار علم و معرفت راهنمایی میكرد . مگر نه این است كه تو چراغ راه ما دراین دهكده امتحان و بلكه ظلمتكده غفلت و از خدا بی خبری شدی ، تو كه بعنوان  یك معلم دلسوز هیچگاه دست پر مهر و محبت و مملو از امیدت را از سر ما برنداشتی و شب وروز به راه درست و صراط مستقیم رهنمون بودی ، همان راهی كه تمام پیامبران الهی وامامان معصوم (ع) تا آخرین نفس شان سعی داشتند مردم را از منجلاب غفلت و انحراف ،  بسو ی رستگاری ابدی سوق دهند و راهی كه فلاح و رستگاری ما در آن نهفته است .

پس این تو بودی ای معلم آزاده كه آزادی و آزادگی را به ما آموختی و به ما یاد دادی كه چگونه با سلاح برنده ایمان ، می توان خود را از زنجیر های اسارت و بردگی این دنیای دنی رهانید .

سلام ابدی ما نثار گام های استوار تو باد ای معلم عزیز ، تو باعث شدی تا ما آفریدگار حقیقی خودمان را بشناسیم و به دستورا ت او عمل كنیم و با كارهایی خدا پسندانه خودمان بجای نارضایتی او سایه لطف ومهربانی اش را بر سرمان احساس كنیم .

بهشت جاویدان جایگاه ابدیت باد ای معلم عزیز . بار دیگر روزت مبارک باد .

حسین چیت ساز

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.