تبیان، دستیار زندگی
اد: به خاطر فوتبال روزه ام را نمی شکنم وقتی خداداد عزیزی در مصاحبه ای ه گفت:" آه بعضی ها پشت تیم پاس است" از این حرف برداشتهای مختلفی شد تا این که دیروز خداداد باز هم مصدوم شد تا بداقبالی های پاس تکمیل شود. اما خدا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در این ماه برگزاری مسابقات اشتباه است

خداداد: به خاطر فوتبال روزه ام را نمی شکنم



وقتی خداداد عزیزی در مصاحبه ای ه گفت:" آه بعضی ها پشت تیم پاس است" از این حرف برداشتهای مختلفی شد تا این که دیروز خداداد باز هم مصدوم شد تا بداقبالی های پاس تکمیل شود.

اما خداداد در مورد مصدومیتش حرفهای جالبی می زند: متاسفانه مصدومیت پشت پای چپم چند سالی است آزارم می دهد و هر از گاهی از این ناحیه مصدوم می شود. الان هم وضعیت پایم بد نیست ولی کمر درد دارم و دوباره در قست " همسترینگ" به مشکل خوردم. البته فکر می کنم این اسپاسم و گرفتگی به علت کمبود آب بدن و روزه گرفتن در ماه رمضان باشد ولی همین قدر که کشیدگی نیست و فقط پشت پایم دچار گرفتگی شده خیلی خوب است زیرا قصد دارم تا روز سه شنبه فقط آب درمانی و فیزیوتراپی کنم و کمی هم وزنه بزنم و بقیه اش را کاملاً استراحت کنم. این مسئله را با خود آقا مجید هم در میان گذاشتم و قرار شد از روز سه شنبه در تمرینات تیم حاضر شوم. البته الان هم می توانم بدوم ولی می ترسم مصدومیتم تشدید شود. به هر حال بازی این هفته با صباباتری را صددرصد از دست دادم و...

خداداد در ادامه گفت: مگر می توانستم به خاطر فوتبال روزه نگیرم؟ به نظر من در ماه رمضان نباید لیگ برگزار شود، چه قبل از افطار بازی بگذارند و چه بعد از افطار همه بازیکنان متضرر می شوند. فدراسیون فوتبال می تواند با یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده به این مشکلات پایان دهد. در تمام تیمهای دنیا یکی دو ماه مسابقات به خاطر استراحت بازیکنان تعطیل می شود و به اصطلاح نیم فصل است. بنابراین ما هم می توانستیم به گونه ای مسابقات را برنامه ریزی کنیم که مثلاً نیم فصل بازیها با ماه رمضان همزمان شود تا با چنین مشکلاتی روبرو نشویم، حتی می شود بازیها را زودتر شروع کرد و زودتر هم به پایان رساند. این که بخواهیم بلافاصله پس از افطار بازی کنیم و یا قبل از افطار به زمین برویم، منطقی نیست و از نظر پزشکی هم بازیکنان دچار مشکل می شوند. البته شاید4،5 ساعت پس از افطار و مثلاً ساعت 22 وقت مناسبی باشد، ضمن اینکه اگر به طور کلی لیگ برتر تعطیل شود بهترین راه حل است زیرا شبهای احیا هم هست. باور کنید یک فکر اساسی باید در این زمینه کرد تا تیمها با چنین معظلاتی مواجه نشوند. عضله چهارسرپای من خیلی ظریف و کوچک است و به همین دلیل زود پایم دچار کشیدگی می شود ولی دلیل اصلی این آسیب دیدگی کمبود آب و نمک طی چند هفته گذشته و مربوط به ماه رمضان ست. امیدوارم هرچه زودتر آسیب دیدگی ام برطرف شود و حداقل به بازی هفته نهم برسم.

از او پرسیدیم گفته می شود خداداد برای بازی با تیم لائوس از لیست تیم ملی خط می خورد.

خداداد در جواب گفت: فکر می کنم در این مورد الان حرف نزنم بهتر ست! نظرخاصی هم ندارم!

اما خداداد معتقد است پاس و صباباتری بازی بحران زده هاست و می گوید: تصور می کنم صباباتری هم مثل پاس بازیهای خوبی را در لیگ انجام داده ولی آنها هم در نتیجه گیری ناموفق بوده اند. بازی پاس. صبا باتری بازی بحران زده هاست و اگر به سه امتیاز این بازی برسیم از بحران رهایی می یابیم. امیدوارم این اتفاق در عمل هم بیافتد.