تبیان، دستیار زندگی
روز قدس سازمان تربیت بدنی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن حمایت از مظلومیت ملت قهرمان فلسطین و همصدایی با قیام شهادت طلبانه انتفاضه، آمادگی خود را برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس اعلام كرد. در بخشی از این اطلاعیه آمده است، برپا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور گسترده جامعه ورزش در راهپیمایی روز قدس


سازمان تربیت بدنی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن حمایت از مظلومیت ملت قهرمان فلسطین و همصدایی با قیام شهادت طلبانه انتفاضه، آمادگی خود را برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس اعلام كرد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است، برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین هفته از ماه مبارك رمضان در سراسر جهان گواه این مدعاست كه ندای مظلومیت ملل تحت ستم هرگز خاموش و بی‌پاسخ نخواهد ماند. حماسه و نهضت خودجوش انتفاضه، پیكره پوسیده ظلم و اسكتبار جهانی و به ویژه صهیونیسم را متلاشی ساخته و ددمنشی رژیم اشغالگر قدس در سال‌های گذشته و به خاك و خون كشیدن جوانان فلسطینی نشانه‌ی جنون خون آشامان صهیونیستی در ریختن خون جوانان، كودكان و زنان فلسطینی است.

در پایان این اطلاعیه آمده است: سازمان تربیت بدنی ضمن حمایت مجدد از قیام انتفاضه و در پاسخ به ندای مظلومیت مردم فلسطین، هم صدا و همراه با سیل خروشان ملت قهرمان ایران همراه با ورزشكاران، قهرمانان، مربیان، پیشكسوتان و جامعه‌ی ورزش كشور امسال نیز همچون سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس شركت و با آرمان‌های قیام خونین انتفاضه و شهدای فلسطین تجدید میثاق خواهند بست.

همچنین روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین اعلام كرد، قهرمانان مسابقات پارالمپیك آتن همراه با دیگر ورزشكاران جانباز و معلول و همگام با دیگر اقشار مسلمان كشور عزیزمان در آخرین جمعه ماه مبارك رمضان و در روز عزیز قدس با حضور پرشور خود به حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین در مقابل رژیم اشغالگر قدس و صهیونیست‌ها برمی‌خیزند.