تبیان، دستیار زندگی
همزمان با برگزاری چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک در روز روابط عمومی از سه عنوان کتاب تخصصی در این حوزه رونمایی می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رونمایی از 3 عنوان کتاب در روز روابط عمومی
رونمایی از 3 عنوان کتاب در روز روابط عمومی

همزمان با برگزاری چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک در روز روابط عمومی از سه عنوان کتاب تخصصی در این حوزه رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از روابط عمومي چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک، امیر عباس تقی‌پور، دبیر اين همايش با اعلام این مطلب افزود: تولید دانش تخصصی از مهم ترین چالش‌های حوزه روابط عمومی به شمار مي‌آيد و دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکترونیک عزم خود را برای کمک به رفع این معضل از طریق انتشار کتاب جزم کرده است.

وی با معرفی کتاب‌های منتشر شده گفت: «کیفیت زندگی و شاخص خوشبختی» نوشته دکتر شهیندخت خوارزمی، استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک، يكي از اين آثار است كه مجموعه‌ای از چند مقاله را شامل مي‌شود.

تقي‌پور ادامه داد: هر یک از مقاله‌هاي اين كتاب پدیده‌هایی را مورد تحلیل قرار می‌دهد که به گونه‌ای با زندگی انسان معاصر گره خورده‌اند و ذهن خواننده را با مسایلی درگیر می‌کنند که مربوط به فضاهایی ساخته و پرداخته تکنولوژی، به ویژه فناوري‌های حوزه اطلاعات و ارتباطات است.

وي با اشاره به انتشار کتاب «روابط عمومی در فضای سایبر» نوشته دکتر محمد سلطانی‌فر نيز اظهار داشت:‌ اين اثر، مبانی نظری و مفاهیم بنیادین مطرح در روابط عمومی الکترونیک را مورد واکاوی و بررسی قرار می‌دهد و مفاهیمی چون مخاطبان نوین رسانه‌ها، تغییر هویت و ذهنیت، افزایش نابرابری‌ها و طبقاتی شدن را شامل مي‌شود.

دبیر چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک، سومین کتاب منتشر شده به مناسبت روز روابط عمومی را «تکنولوژی‌های کاربردی روابط عمومی الکترونیک 2» اثري از دکتر حمید ضیایی‌پرور معرفی کرد و گفت: در این کتاب، آخرین فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی و شیوه‌های به کارگیری آ‌ن‌‌ها در توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های روابط عمومی‌ها به مدیران و کارشناسان روابط عمومی معرفی شده‌اند.

وی افزود: شبکه‌های اجتماعی، تلفن همراه، چندرسانه‌یی‌ها، موقعیت‌یاب‌ها، زیرساخت‌های شبکه‌ای، مدیریت در روابط عمومی الکترونیک، امداد رایانه‌ای، نرم‌افزارهای کاربردی و سیاست فناوری عناوين 9 فصل این کتاب را تشکیل می‌دهند.

به گفته تقي‌پور،‌ پیش از این نیز دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی الکترونیک کتاب‌های مجموعه مقالات نخستین همایش روابط عمومی الکترونیک، مجموعه مقالات دومین همایش روابط عمومی الکترونیک، کتاب «انفجار بزرگ خاموش» تاليف دکتر یونس شکرخواه و «روابط عمومی دو فضایی شده» به قلم دکتر سعید رضا عاملی را منتشر كرده است.

چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک 27 اردیبهشت ماه امسال با حضور استادان، مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌ها در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.