تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی فوتبال کشورمان که خود را برای برگزاری دیدار روز 16 خرداد برابر کره شمالی آماده می کند در دیداری تدارکاتی ..........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولین پیروزی تیم ملی با قطبی

دیدار دوستانه تیم ملی بزرگسالان با تیم امید

تیم ملی فوتبال کشورمان که خود را برای برگزاری دیدار روز 16 خرداد برابر کره شمالی آماده می کند در دیداری تدارکاتی تیم امید را شکست داد.

براساس تصمیم افشین قطبی این دیدار بدون حضور خبرنگاران و تماشاگران عصر روز جمعه در کمپ تیم های ملی برگزار شد که دو تیم در سه زمان 30 دقیقه ای به مصاف هم رفتند که در پایان تیم ملی فوتبال بزرگسالان با نتیجه 3 بر صفر تیم امید را شکست داد.

در این دیدار تدارکاتی که دو تیم برای محک زدن بیشتر بازیکنان خود برگزار کردند، محسن خلیلی ، علی کریمی و محمدرضا خلعتبری برای تیم ملی فوتبال بزرگسالان گل زدند.

مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال و مدیرکمیته تیم های ملی از نزدیک نظاره گر این دیدار بود.

تیم ملی فوتبال کشورمان قرار است روز 5 خردادماه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم ملی فوتبال اندونزی برود و پس از آن راهی اردوی چین شود تا خود را برای برگزاری دیدار روز 16 خردادماه برابر کره شمالی آماده کند.نوید مظفری با کمک محمد رضا ابوالفضلی و مهدی عالی قدر قضاوت این مسابقه را بر عهره داشتند.

اندونزی جایگزین تایلند

همچنین پس از آنکه تیم ملی فوتبال تایلند نتوانست برای برگزاری یک دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتبال کشورمان در روز پنجم خرداد به تهران سفر کند، مسئولان فدراسیون فوتبال رایزنی برای جایگزینی یک تیم دیگر از شرق آسیا به جای تایلند را آغاز کردند و در نهایت با فدراسیون فوتبال اندونزی به توافق رسیدند.

به نقل از مهر ، براین اساس قرار است تیم ملی فوتبال اندونزی با سفر به تهران روز 5 خرداد به مصاف تیم ملی فوتبال بزرگسالان برود و روز 7 خرداد نیز در دومین بازی تدارکاتی خود در تهران به مصاف تیم فوتبال امید کشورمان برود.

تنظیم برای تبیان : رضا سیگاری