تبیان، دستیار زندگی
پس از بحث هایی که در برنامه های عمو پورنگ ؛ بین امیر محمد و عمو پورنگ در گرفت آن دو با هم قهر می کنند . امیر محمد نیز از کار خود در برنامه عمو پورنگ استعفاء داده و برای تست مجری گری به برنامه ای که رقیب ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نجات امیرمحمد (بازی رایانه ای)

عمو پورنگ

یکی از کاربران فعال سایت تبیان ؛ با توجه به محبوبیتی که امیرمحمد و عمو پورنگ نزد همه بچه ها و

بزرگسالان دارند؛  اقدام به ساخت یک بازی رایانه ای ساده و جذاب به اسم "نجات  امیرمحمد" نموده و آن را برای بخش Download سایت تبیان ارسال کرده است .

بازی "نجات امیرمحمد" توسط آقای مسعود عالمی تهیه شده که کاربران سایت هم با دانلود مکرر این بازی استقبال خوبی از آن کردند .

کاربران سایت تبیان با دانلود مکرر این بازی ؛ از بازی "نجات امیرمحمد" استقبال کردند .

اما داستان بازی از چه قرار است :

"پس از بحث هایی که در برنامه های عمو پورنگ ؛ بین امیر محمد و عمو پورنگ در گرفت آن دو با هم قهر می کنند . امیر محمد نیز از کار خود در برنامه عمو پورنگ استعفاء داده و برای تست مجری گری به برنامه ای که رقیب برنامه عمو پورنگ است می رود . اما پس از آنکه در تست قبول می شود به او می گویند در برنامه آن ها ضد برنامه عمو پورنگ صحبت کند . امیر محمد با وجود اینکه با عمو پورنگ قهر بود اما حاضر به انجام این کار نشد و آن ها او را دزدیدند . حال شما باید در نقش عمو پورنگ ماشین سفید رنگ را تعقیب کرده و البته مواظب موانع سر راه و زمان هم باشید."

گرچه این بازی از گرافیک ساده ای برخوردار است ؛ اما تلاش کاربر خوب سایت تبیان آقای مسعود عالمی برای ساخت این بازی قابل تقدیر می باشد .

بخش کودک و نوجوان پیشنهاد می کند پس از دانلود این بازی ؛ آخر هفته مفرحی را برای خود تدارک ببینید .

برای دانلود این بازی این صفحه را ببینید و یا از لینک نرم  افزارهای مرتبط استفاده نمایید.

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.