تبیان، دستیار زندگی
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت : معروف ترین و محبوب ترین باشگاه های ایران جستجو برای یافتن مربیان .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه نویی بیرون،وینگادا درتردید

وینگادا و قلعه نویی

سایت كنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: یکی از  معروف ترین و محبوب‌ترین باشگاه‌های ایران جستجو برای یافتن مربیان جدید را آغاز كرده‌اند.

به نقل از فارس ، استقلال كه اخیرا عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران را از آن خود كرده است، هنگامی كه با قلعه نویی برای تمدید قرارداد به توافق نرسید، جایگزینی برای او خواهد یافت.

پرسپولیس نیز كه برای شركت در لیگ قهرمانان آسیا با شكست 2 بر یك برابر پاس در مرحله یك چهارم نهایی جام حذفی امید خود را از دست داد، با تعدادی از مربیان برای نلو وینگادا در حال مذاكره است.

قلعه نویی پس از تساوی یك بر یك برابر الاتحاد عربستان كه به امیدهایشان برای قرار گرفتن در جمع 16 تیم لیگ قهرمانان آسیا پایان داد، استعفایش را اعلام كرد.

امیر قلعه نویی

قلعه نویی به خبرنگاران گفت: احتمال بازگشت من به استقلال تقریبا صفر است. عنوان قهرمانی را در 2 لیگ و جام حذفی برای این تیم به ارمغان آورده‌ام، ‌اما مسئولان باشگاه حق دارند كه سرمربی جدیدش را انتخاب كند.

پرسپولیس در لیگ برتر ایران مقام پنجم را كسب كرد، اما به جمع 16 تیم لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

وینگادا گفت: عملكرد ما ضعیف بود، اما تا زمانی كه اینجا هستم، تمام تلاش‌هایم را به كار می‌گیرم. مطمئن هستم كه هیچ كس مثل من از نتایج ناامید نیست.

گزارش‌ها حاكی از این است كه باشگاه تاكنون مذاكراتش را با چندین نامزد احتمالی از جمله كارلوس پرییرا برزیلی، سرمربی سابق تیم ملی علی دایی و سرمربی سابق پرسپولیس علی پروین آغاز كرده‌ است.

در همین راستا تنها تیمی که احتمالا کادر فنی اش برای سال آینده تغییر نخواهد کرد ذوب آهن اصفهان خواهد بود.فولاد خوزستان نیز قرارداد خود را با لوکا بوناچیچ به طور رسمی ثبت کرده است و اهوازی ها لیگ نهم را با مربی پیشین کرواتی خود آغاز خواهند کرد.

تنظیم برای تبیان:رضا سیگاری