تبیان، دستیار زندگی
همه ی ما در درون خود یک قربانی پنهان داریم، ولی هرگاه این ویژگی بر شخصیت یک فرد غلبه کند، او را آزار خواهد داد. اگر با کسی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عاشق قربانی چه باید بکند؟

اشک

جهت درک گزینشهای عاشقانه و شناسایی اشتباهات بزرگی که در آغاز یک ارتباط مرتکب می شوید، مطالعه کتاب آیا تو نیمه گمشده من هستی؟ را به شما کاربران عزیز توصیه می کنیم. جهت خرید این کتاب سودمند از فروشگاه اینترنتی تبیان اقدام نمایید.

عاشق قربانی چه باید بکند؟

همه ی ما در درون خود یک قربانی پنهان داریم، ولی هرگاه این ویژگی بر شخصیت یک فرد غلبه کند، او را آزار خواهد داد. اگر با کسی ارتباط دارید که دارای چنین نقطه ضعفی است، باید در این مورد برخورد جدی داشته باشید. هرچند بدون تردید با این کار، اورا ناراحت می کنید، ولی با این استقامت و پایداری می توانید موفق شوید. البته به شرطی که او مایل به تغییر پذیری باشد، وگرنه خود را فریب ندهید. این ویژگی منفی، با نفی و انکار، از بین نمی رود افراد دارای ارتباط با قربانی با گذشت زمان در می یابند که حسن همدردی آنها، به تدریج به بی تفاوتی و بی اعتنایی تبدیل خواهد شد.

همهء ما در درون خود یک قربانی پنهان داریم، ولی هرگاه این ویژگی بر شخصیت یک فرد غلبه کند، او را آزار خواهد داد. اگر با کســی ارتباط دارید که دارای چنین نقطه ضعفی است، باید در این مورد برخورد جدی داشته باشید.

جهت خرید این کتاب کلیک نمایید.

تنظیم برای تبیان: پایدار


نیمه گمشده

جهت خرید کتب روانشناسی کلیک نمایید.

جهت خرید کتب خانواده کلیک نمایید.

جهت خرید کتب زنان کلیک نمایید.

جهت خرید قاب و تابلو کلیک نمایید.

جهت خرید اشتراک کتاب کلیک نمایید.

جهت خرید نرم افزارهای چند رسانه ای کلیک نمایید.

جهت خرید نرم افزارهای تبیان کلیک نمایید.