تبیان، دستیار زندگی
فکر نمی کنم بعد از این دنیا بتوانم به بهشت بروم، چون اینجا آنقدر از نعمت برخوردارم که گمان می کنم عادلانه نیست که از نعمتهای...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بابا لنگ دراز

بابا لنگ دراز

کتاب بابا لنگ دراز از جین وبستر کتابی است برای کودکان و نوجوانان که در گروه محصولات بخش کودک و نوجوان فروشگاه اینترنتی تبیان عرضه می گردد. خرید این کتاب را به شما کاربران عزیز توصیه می نماییم. در ذیل بخشی از این کتاب آورده شده است.

بابا لنگ دراز عزیز!

فکر نمی کنم بعد از این دنیا بتوانم به بهشت بروم، چون اینجا آنقدر از نعمت برخوردارم که گمان می کنم عادلانه نیست که از نعمتهای بهشت هم برخوردار شوم. گوش بدهید ببیند چه اتفاقی افتاده:

جروشا ابوت در مسابقه ی سالیانه ی داستان نویسی که ماهنامه ی دانشکده برگزار می کند، برنده جایزه ی بیست و پنج دلاری شده است. او هنوز دانشجوی سال دوم است. بیشتر شرکت کنندگان در مسابقه، دانشجویان سال آخر هستند. وقتی ک اسمم به عنوان برنده دیدم، باور نمی کردم. بالاخره بعد از این همه ماجرا شاید در آینده نویسنده از آب در بیایم. ای کاش خانم لیپت این اسم احمقانه را روی من نگذاشته بود.

همچنین برای بازی در نمایشهای بهاری انتخاب شده ام. قرار است در نمایشنامه ی "هر طور دلت می خواهد" نقش سلیا دختر عموی روزالیند را بازی کنم.

و بالاخره: جولیا و سالی و من جمعه ی آینده برای خرید بهاره به نیویورک می رویم.

شب را آنجا می گذرانیم و روز بعد با آقا جروی به تئاتر می رویم. او از ما دعوت کرده. جولیا به خانه ی خودشان می رود و من و سالی شب در هتل مارتا واشنگتن می خوابیم.

تا به حال موضوعی چنین هیجان انگیز شنیده بودید؟ درعمرم نه به هتل رفته ام، نه به تئاتر؛ جز یک بار که کلیسای کاتولیک جشنی داشت و یتیمان را دعوت کرده بود. ولی آن نمایش یک نمایش واقعی نبود و به حساب نمی آید!

فکر می کنید قرار است چه نمایشی ببینیم؟ هملت. فکرش را بکنید! چهار هفته در کلاس آشنایی با شکسپیر این نمایشنامه را خوانده ایم و من آن را از بر هستم. از فکر همه ی این قضایا هیجان زده ام و خوابم نمی برد.

خداحافظ باباجان، دنیا جای سرگرم کننده و جالبی است، ارادتمند همیشگی شما جودی

بابا لنگ دراز

جهت خرید کتاب بابا لنگ دراز کلیک نمایید.

تنظیم برای تبیان: پایدار


جهت خرید کتب کودک  ونوجوان کلیک نمایید.

جهت خرید کتب رمان و داستان  کلیک نمایید.

جهت خرید اشتراک کتاب کلیک نمایید.

جهت خرید کتب نفیس کلیک نمایید.

جهت خرید قاب و تابلو کلیک نمایید.

جهت خرید نرم افزارهای چندرسانه ای کلیک نمایید.

جهت خرید نرم افزارهای تبیان کلیک نمایید.