تبیان، دستیار زندگی
حبیب كاشانی دوشنبه شب با رئیس سازمان تربیت بدنی دیدار و گفت‌وگو كرد..........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازگشت کاشانی به فوتبال

دیدار دوستانه علی آبادی و کاشانی

حبیب كاشانی دوشنبه شب با رئیس سازمان تربیت بدنی دیدار و گفت‌وگو كرد.

به نقل از ایسنا، حبیب كاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران و مدیر عامل اسبق باشگاه پرسپولیس دوشنبه شب با محمد علی آبادی رئیس سازمان تربیت بدنی دیدار و گفت‌وگو كرد.

در این دیدار بحث‌هایی پیرامون ایجاد شرایط حضور حبیب كاشانی در كنار تیم ملی فوتبال ایران مطرح شد.

اگر سازمان تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال بپذیرند به احتمال زیاد به زودی حبیب كاشانی با دریافت مسئولیت در تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر به عنوان مدیر افشین قطبی حاضر می‌شود. اینکه کاشانی را در چه پست و عنوانی مجددا در ورزش خواهیم دید سوالی است که بسیاری از هواداران منتظر پاسخ آن هستند.

حبیب کاشانی که در اولین سال مدیریت ورزشی خود توانست تیم پرسپولیس را پس از 6 سال قهرمان کند و ثابت کند که حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

اکاشانی

طی هفته های گذشته صحبتهای زیادی مبنی بر پیوستن کاشانی به تیم ملی با عنوان سرپرست شنیده می شد اما با مخالفت کاشانی و انتخاب پورحیدری این قضیه منتفی شد تا بازگشت حبیب کاشانی به تاخیر بیفتد.

علی آبادی دوشنبه شب با کاشانی دیدار کرد تا دو طرف در مورد پست های در نظر گرفته در تیم ملی با یکدیگر صحبت های داشته باشند که در این جلسه حبیب کاشانی عنوان کرده است فقط حاضر است به عنوان مدیر تیم های ملی به فوتبال بازگردد که در حال حاضر این سمت در اختیار مهدی تاج است در حالی که او نایب رئیس فدراسیون فوتبال نیز است.البته این تنها خواسته کاشانی نیست و داشتن اختیار تام در این زمینه یکی دیگر از خواسته های کاشانی است. به هر حال باید منتظر ماند و دید مسئولان تربیت بدنی با خواسته های کاشانی موافقت می کند یا خیر؟

با بازگشت کاشانی به فوتبال و تیم ملی باز هم وی با افشین قطبی کار خواهد کرد تا خاطره خوش وی برای هواداران فوتبال تداعی شود و دوستداران فوتبال به صعود تیم ملی به جام جهانی امیدوار شوند.

پس از رفتن کاشانی از پرسپولیس مشکل مدیریتی در این تیم روز به روز بیشتر شد و به همین دلیل  بازگشت کاشانی به پرسپولیس نیز از دیگر مسائل مطرح شده بود.خبری که می تواند شادی هواداران پرشمار سرخپوشان را فراهم کند.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری