تبیان، دستیار زندگی
یقی در شهرستان ها با مشكل مواجه است «عبدالحسین مختاباد» از توجه تازه معاونت مجلس و استانهای سازمان صدا و سیما برای ساماندهی موسیقی استانها در این سازمان خبر داد. ایلنا- مختاباد كه به تازگی تحصیل خود در انگلیس را به پایان رسا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عبدالحسین مختاباد: موسیقی در شهرستان ها با مشكل مواجه است



«عبدالحسین مختاباد» از توجه تازه معاونت مجلس و استانهای سازمان صدا و سیما برای ساماندهی موسیقی استانها در این سازمان خبر داد.

ایلنا- مختاباد كه به تازگی تحصیل خود در انگلیس را به پایان رسانده است با اشاره به مسئولیت تازه اش در بخش موسیقی معاونت مجلس و استانهای سازمان صدا و سیما گفت: موسیقی در شهرستان ها، با مشكل جدی مواجه است ، به همین خاطر هم یكی از سیاست های من به عنوان مشاور موسیقی مراكز استانی این خواهد بود كه موسیقی های شهرستانی در تلویزیون مطرح شود و ساعات بیشتری به موسیقی های محلی ایرانی اختصاص داده شود.

همچنین بودجه و امكانات بیشتری به آنها داده شود تا بتوانند در حفظ میراث فرهنگی و آثار موسیقایی شان تلاش كنند. وی ادامه داد: تلویزیون یك رسانه همگانی است و از این طریق می توانیم اجراهای جشنواره نواحی را در عرصه های مختلف عرضه كنیم.

نگاه من این است كه موسیقی محلی و ایرانی را دست كم به كشورهای منطقه معرفی كنیم.

مختاباد در خاتمه از تمامی موسیقیدانان شهرستانی خواست تا با دادن پیشنهادات و طرح های جدید ضمن یاری رساندن به بخش موسیقی استانهای سازمان صدا و سیما موسیقی های محلی و ایرانی نقاط مختلف كشور را بهتر معرفی كنند.