تبیان، دستیار زندگی
نتقاد ماگات و ماتیوس از سرمربی آلمان یورگن كلینزمن هنوز بر تصمیم خود برای انتخاب دروازه‌بان اصلی آلمان تا مدت اندكی پیش از شروع رقابت‌های جام جهانی 2006 پافشاری می‌كند. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرمربی آلمان ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پافشاری كلینزمن به برنامه‌هایش

انتقاد ماگات و ماتیوس از سرمربی آلمان


یورگن كلینزمن هنوز بر تصمیم خود برای انتخاب دروازه‌بان اصلی آلمان تا مدت اندكی پیش از شروع رقابت‌های جام جهانی 2006 پافشاری می‌كند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرمربی آلمان در این باره به روزنامه‌ی Bild گفت:« ما هنوز به برنامه‌ی پیشین خود پایبند هستیم و بسیار خوش شانسیم كه بهترین‌های جهان درون دروازه‌ی آلمان خواهند ایستاد. اما این كه هر اشتباه كان و لمان را در هر دیدار به جنجال بزرگی تبدیل كنیم، مرگبار خواهد بود. هر دروازه‌بانی ممكن است اشتباه كند و این طبیعی است.»

كلینزمن ادعا كرد اشتباه‌های كوچك كان و لمان در انتخاب بزرگ او نقشی نخواهند داشت و لغزش الیور كان در دیدار لیگ قهرمانان برابر یوونتوس را ندیده است.

اما فلیكس ماگات سرمربی بایرن مونیخ كه پیشتر معتقد بود كان در شرایط بحرانی نمایش بهتری از لمان دارد،‌ پس از شكست برابر یوونتوس این چنین از كلینزمن انتقاد كرد:« فشار وحشتناكی به كان وارد می‌شود!»

لوتار ماتیوس، سرمربی مجارستان كه پیشتر سرمربی آلمان را برای اخراج سپ مایر به باد انتقاد گرفته بود در این باره به Bild گفت:« كلینزمن بی‌دلیل به كان فشار وارد می‌كند. یورگن منافع باشگاه‌ها را در نظر نمی‌گیرد. باشگاه‌ها باید خودشان دست به كار شوند و با او مذاكره كنند.»