تبیان، دستیار زندگی
مهمترین تورنمنت بسکتبال باشگاهی آسیا امروز در شرایطی کار خود را شروع می کند که مهرامی ها باید ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهرام در اندیشه جهانی شدن

تیم بسکتبال مهرام

مهمترین تورنمنت باشگاهی آسیا امروز در شرایطی کار خود را شروع می کند که مهرامی ها باید بازی های روز اول را از روی سکو تماشا کنند.یاران مصطفی هاشمی که پیش از این با انجام تمرینات منسجم و مداوم خود را آماده حضور در این دوره از مسابقه ها کرده اند، امروز با قرعه استراحت رو به رو شده اند تا تنها به فکر آنالیز حریفان خود باشند.

مسابقه های امسال به دلیل داشتن جواز حضور در رقابتهای باشگاه های جهان رنگ و بوی خاصی داردو باعث شده تمام تیم ها آنقدر پر قدرت بیایند که هیچ چیزی قابل پیش بینی نباشد.نماینده بسکتبال ایران امروز تیمی است که سابقه حضور در این مسابقه ها را ندارد اما پیش از این ، این جام دو بار توسط بازیکنان صبا بدست آمده و حالا به نظر می رسد با توجه به حضور صمد نیکخواه بهرامی و حالا به نظر می رسد با توجه به حضور صمد نیکخواه بهرامی ، مهدی کامرانی و .... که سابقه حضور در مسابقه های باشگاه های آسیا را دارند مهرامی برای تصاحب این جام نقشه کشیده باشند.

مهرام قهرمان بسکتبال ایران

جامی که اکنون الریاضی لبنان ، سانگ مو کره جنوبی ، اسمارت گیلاس فیلیپین ، القادسیه کویت ، العربی قطر ، الئصل امارات ، زین اردن ، یانگ کیگز هندوستان و ساتریامودای اندونزی را وادار کرده که این بار با جدیت بیشتری وارد رقابت ها شوند ، به هر حال ایستادن بر روی سکوی نخست و گرفتن حکم تنها آسیایی صعود کننده به پیکار های جهانی کاری سخت است که قطعا رسیدن به آن آروزی محال و دست نیافتنی برای مهرام نیست.

مصطفی هاشمی سرمربی باتجربه مهرام این روزها با ترکیبی 12 جوانان و باتجربه ها وارد اندونزی شد تا با کنار هم قراردادن توانایی ها به دنبال قهرمانی مسابقه ها باشند.

حضور بازیکنانی مثل صمد نیکخواه بهرامی، مهدی کامرانی، سامان ویسی ، آیدین کبیر و .... در ترکیب تیم مهرام قابلیت های نماینده کشورمان را برای مقابله با حریفان بیش از پیش کرده است.

مهرامی ها که در گروه A رقابتها با تیم های الریاضی لبنان ، سانگ مو کره جنوبی ، اسمارت گیلاس فیلیپین و القادسیه کویت همگروه هستند، در روز اول با قرعه استراحت مواجه شدند.این تیم فردا باید به مصاف اسمارت گیلاس فیلییپین برود، تیمی که با سرمربیگری رایکوترومن سرمربی پیشین تیم ملی کشورمان هدایت می شود.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری