تبیان، دستیار زندگی
رای ما افت دارد امیدوارم قراردادم در السد به پایان برسد و به ایران برگردم هافبك وسط تیم الغرافه به من توهین كرد در هفته‌ی هفتم لیگ فوتبال قطر، جمعه شب السد به مصاف الغرافه رفت و شكست را پذیرا شد. حسین كعبی در این دیدار برای ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حسین كعبی:

بازی در لیگ قطر برای ما افت دارد
امیدوارم قراردادم در السد به پایان برسد و به ایران برگردم
هافبك وسط تیم الغرافه به من توهین كرد


در هفته‌ی هفتم لیگ فوتبال قطر، جمعه شب السد به مصاف الغرافه رفت و شكست را پذیرا شد. حسین كعبی در این دیدار برای السد بازی كرد اما نتوانست مانع شكست تیمش شود.

در پایان این دیدار نیز درگیری لفظی بین حسین كعبی و بازیكنان حریف به وجود آمد كه مسوولان و بازیكنان السد مانع از درگیری بازیكن سابق فولاد خوزستان شدند. این در حالی است كه حسین كعبی با ابراز نارضایتی از سطح پایین لیگ قطر گفت: امیدوارم هرچه زودتر دوران بازی‌ام در السد به پایان برسد و به ایران بازگردم.

بازیكن تیم السد قطر پس از شكست 3 بر 1 تیمش مقابل تیم الغرافه به خبرنگار ورزشی ایسنا گفت: در حال حاضر ماندن در قطر برایم بسیار مشكل شده است و برای بازیكنان ایرانی بازی كردن در این كشور بسیار افت دارد. اینجا تمرینات و حتی زمینهای تمرینی در سطح بسیار پایینی است و امیدوارم هرچه زودتر سال جاری به پایان برسد تا بتوانم از فصل آینده بار دیگر در ایران و در فولاد خوزستان بازی كنم.

وی، در مورد بازی جمعه شب تیم السد نیز تصریح كرد: تیم ما بسیار جوان است، اكثر بازیكنان ما از تیمهای جوانان و نوجوانان هستند، همچنین چهار بازیكن اصلی ما مصدومند و بازی برابر این تیم نیز بازی سختی بود زیرا الغرافه در حال حاضر صدرنشین لیگ قطر است.

كعبی با اشاره به نقاط ضعف السد افزود: خط دفاعی ما بسیار ضعیف است و دروازه‌بان ما نیز به راحتی گل می‌خورد البته همه چیز بستگی به نظر مربیان دارد تا در مورد وضعیت خط دفاعی تصمیم گیری كنند ولی به هر حال با توجه به كیفیت فوتبال قطر انتظار چندانی نمی‌توان داشت.

هافبك ملی پوش كشورمان همچنین در مورد درگیری خود با بازیكنان تیم حریف به خبرنگار ایسنا گفت: هافبك وسط تیم الغرافه از بازیكنان تیم ملی قطر است، او در زمان بازی ایران و قطر كه به برتری 3 بر 2 ما انجامید نیز بارها به من توهین كرد و در بازی شب گذشته نیز از همان ابتدا شروع به توهین كردن به من كرد كه عكس‌العملی در برابر حرفهای وی انجام ندادم اما در پایان بازی او به من گفت:‌ «اینجا ایران نیست كه هر كاری می‌خواهی بكنی» و این باعث درگیری لفظی ما شد.

كعبی در پایان با اشاره به اینكه در روز بیست و دوم و یا بیست و سوم آبان ماه همزمان با عید فطر در قطر به ایران بازخواهد گشت، تأكید كرد: در حال حاضر بسیار آماده هستم و وضعیت خوبی دارم و برای بازی با لائوس نیز آماده هستم البته آنها نیز تیم خوبی هستند اما امیدوارم با پیروزی بر آنها بتوانیم به مرحله بعدی مسابقات مقدماتی جام جهانی راه پیدا كنیم.