تبیان، دستیار زندگی
لازم نیست برای سالم بودن، عمل خاصی انجام دهی. سلامتی چیزی است که اگر آن را بر هم نزنی، هم اکنون در زندگی خود داری...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نیروی هستی بخش

سیب شیشه ای

کتاب 365 راه برای بکارگیری نیروی معنوی در زندگی از وین دایر کتابی است سودمند جهت استفاده صحیح از نیروهای درونی انسان، جهت مطالعه این کتاب، خرید آنرا از فروشگاه اینترنتی تبیان توصیه می نماییم.

جهت آشنایی مختصر شما کاربران عزیز، تکه ای برگزیده از این کتاب را در ذیل آورده ایم:

- لازم نیست برای سالم بودن، عمل خاصی انجام دهی. سلامتی چیزی است که اگر آن را بر هم نزنی، هم اکنون در زندگی خود داری.

- با هماهنگی بودن با روح خدایی، دیگر لازم نیست خود را جدا از دیگران ببینی. این آگاهی کلیدی است برای دیدن "نیروی هستی بخش" که هر روز در تمام زمینه ها منشأ اثر می باشد.

- احساسات دیگران را در مورد خودت مهمتر از عقاید خودت در نظر نگیر. اگر به هر فکر و عقیده ی منفی اجازه دهی که مسیر تو را تعیین کند و اساس نگرش تو از خودت شود، در واقع به این ترتیب از جریان کل هستی هم می خواهی که همان چیزهای بد را به زندگی تو وارد کند.

عبارتهای مثبت را یادداشت کن. آنها را مرتباً یخوان. نوشتن، باعث حک شـدن این افکار بر روی ذهنت خواهد شد و تأثیر بلند مدت خواهد داشت.

- هر وقت افکار داری که باعث ایجاد احساس ناخوشایند در تو می شوند، تمام تلاش خود را بکار گیر تا آنها را به افکاری که احساسات خوبی ایجاد می کنند، تغییر دهی.

- زمانی که تصویر جدایی از دیگران را از افکارت حذف کنی، خود را متصل به همه چیز و همه کس احساس خواهی کرد. تو در درون خود دارای حس تعلق و وابستگی به کل هستی که تو را قادر به کوچک انگاشتن این گونه افکار منفی می کند.

- دیگران را بر اساس ظاهر، موفقیت ها  ودارایی هایشان ارزیابی نکن.

- تو در جهانی زندگی می کنی که دارای نیروهای بالقوه ی نامحدود است و در روند آفرینش وارد جهان شده اند. مبدا کل و روحانی ات، تو را به خاطر چیزهایی که می توانی تجسم کنی، می ستاید.

- عبارت های مثبت را یادداشت کن. آنها را مرتباً یخوان. نوشتن، باعث حک شدن این افکار بر روی ذهنت خواهد شد و تأثیر بلند مدت خواهد داشت.

جهت خرید این کتاب کلیک نمایید.

تنظیم برای تبیان: پایدار


جهت خرید کتب روانشناسی کلیک نمایید.

جهت خرید کتب رمان و داستان کلیک نمایید.

جهت خرید کتب خانواده کلیک نمایید.

جهت خرید کتب زنان کلیک نمایید.

جهت خرید اشتراک کتاب کلیک نمایید.

جهت خرید نرم افزارهای چند رسانه ای کلیک نمایید.

جهت خرید نرم افزارهای تبیان کلیک نمایید.