تبیان، دستیار زندگی
م لطفاً من را به حاشیه نبرید! علی سامره، سوژه اصلی مطبوعات کشور در چند روز گذشته بود. وی آنقدر حرکات جنجال آمیز از خود نشان داد تا به یک سوژه داغ تبدیل شود ولی ظاهراً تمام این کارها ناخود آگاه بوده، گویا سامره از حاشیه بدش م...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سامره: صد در صد در استقلال می مانم

لطفاً من را به حاشیه نبرید!



علی سامره، سوژه اصلی مطبوعات کشور در چند روز گذشته بود. وی آنقدر حرکات جنجال آمیز از خود نشان داد تا به یک سوژه داغ تبدیل شود ولی ظاهراً تمام این کارها ناخود آگاه بوده، گویا سامره از حاشیه بدش می آید و این حاشیه است که دو دستی به سامره چسبیده و ولش نمی کند! دیروز با سامره گفتگو کردیم. اول گفتگوی ما را بخوانید و بعد چکیده ای از حرفهای سامره در پارس فوتبال دات کام را!

در دبی به استقلال اهواز باختید که!

آخه بازی جدی نبود، ما دو تیم 11 نفره بازی کردیم و همه بازیکنانمان به میدان رفتند البته ما به دلیل اینکه تورنمنت شیخ راشد تعطیل شده بود اصلاً انگیزه نداشتیم ولی استقلال اهواز سرشار از انگیزه بود و در نهایت هم ما را برد!

خودت چطور بودی؟

بد نبودم. البته گفتم که با توجه به تغییر جای ما اهداف هم تغییر کرده بود البته در مجموع این بازی و تورنمنت شیخ راشد برای هماهنگی ما مفید بود.

رابطه ات با رضا عنایتی چطور است؟

من هیچ مشکلی با عنایتی ندارم، این جوی بود که روزنامه به راه انداخته بودند! و گرنه ما با هم هیچ مشکلی نداشتیم!

مشکلت با آقای قلعه نوعی حل شد؟

با امیر خان هم مشکل نداشتم! یعنی اگرمشکلی داشتم که امیر خان اجازه نمی داد من در تمرینات شرکت کنم. اگر هم مشکلی بوده حل شده!

قضییه ترانسفر شدنت به کجا کشید؟

هیچی! تا حالا یک کلمه هم صحبت نشده و من صد در صد در استقلال می مانم.

می گویند یک بازی تنبیهی بیرون مانده ای!

نمی دانم! این شاید نظر آنهاست ولی ... منو وارد حاشیه نکن لطفاً!

بحث دیگر مربوط به سفر شماست، می گویند استقلال در امارات تمرین نمی کند و در بازگشت دچار افت خواهد شد!

برای چی افت کنیم؟ ما فقط تمرین می کنیم، ساعت5/9 صبح وزنه می زنیم و ظهر و بعدازظهر هم تمرین می کنیم. سه چهار تا آدم نشسته اند و بدون اینکه فکر کنند انتقاد می کنند.آنها می توانند یک نماینده بفرستند تا از نزدیک تمرینات ما را ببیند.