تبیان، دستیار زندگی
تیم پرسپولیس با شکست در دیدار برابر پاس همدان از دور مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور حذف شد........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حذف پرسپولیس در همدان

پرسپولیس - پاس

تیم پرسپولیس با شکست در دیدار برابر پاس همدان از دور مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور حذف شد.

تیم‌های پاس همدان و پرسپولیس از ساعت 17 عصر یکشنبه در چارچوب دیداری از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های به مصاف هم رفتند.

این دیدار که در ورزشگاه قدس همدان برگزار شد در پایان به برتری 2 بریک تیم پاس انجامید تا سبزپوشان همدانی به جمع چهار تیم برتر مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور راه یابند.

حذف پرسپولیس در همدان

گل‌های تیم پاس را در این دیدار ژوزف ادیشون (12) و محمد غلامی (31) به ثمر رساندند و زننده تک گل پرسپولیس هم بهادر عبدی بود که در دقیقه 80 دروازه تیم میزبان را گشود.

تیم فوتبال پاس همدان در حالی مقابل پرسپولیس به برتری رسید که در دقایق 69 و 80 دو بازیکن این تیم به نام‌های ژوزف ادیشون و وحید علی آبادی با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شدند.

قضاوت دیدار پاس همدان - پرسپولیس برعهده علیرضا فغانی بود. او در این بازی به ابوالفضل حاجی زاده، مجید غلام نژاد و سوشا مکانی از تیم پاس همدان و محمد منصوری از تیم پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس - پاس

پاس همدان با این پیروزی به جمع چهار تیم راه یافت تا روز پنج شنبه خود را آماده رویارویی با راه آهن کند.

پرسپولیس با تحمل شکست در دیدار برابر پاس همدان، علاوه بر حذف از مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور، فرصت حضور در فصل آتی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را نیز از دست داد .

صبا به ذوب آهن رسید

در یكی دیگر از دیدارهای مرحله‌ی یك چهارم نهایی جام حذفی عصر دیروز، تیم‌های صبای قم و مس رفسنجان به دیدار هم رفتند كه تیم صبا موفق شد با نتیجه‌ی 3 بر 2 میهمان خود را حذف كرده و راهی مرحله‌ی نیمه نهایی شود.

در این دیدار برای تیم صبا در دقایق 10 فریدون فضلی، 2+45 محمد نوری و 5+90 مرتضی كاشی از روی نقطه پنالتی گل‌زنی كردند. گل‌های تیم مس رفسنجان در دقایق 2 و 13 به ثمر رسید.

در این دیدار كه تا دقایق پایانی با تساوی 2 بر 2 دو تیم ادامه داشت بازیكن تیم مس رفسنجان خطایی را روی بازیكن صبا انجام داد كه داور نقطه‌ی پنالتی را نشان داد. سرانجام مرتضی كاشی، ضربه‌ی پنالتی را وارد دروازه كرد و صبا را به مرحله‌ی نیمه نهایی رساند.

با نتایجی که در دیدارهای عصر یکشنبه مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاههای کشور رقم خورد، دیدارهای مرحله نیمه نهایی این مسابقات روز پنجشنبه هفته جاری طبق برنامه زیر برگزار خواهد شد:

پنجشنبه - 24/2/88

* راه آهن شهرری - پاس همدان، ورزشگاه اکباتان تهران

* صبای قم - ذوب آهن اصفهان، ورزشگاه یادگار امام (ره) قم

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری