تبیان، دستیار زندگی
مجموعه نرم افزاری گنجینه، گنجی است که با آن، شما از حفظ فرمولهای تستی و فرار استفاده از کتابهای زبان بخش حل المسائل...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گنجینه

گنجینه

نرم افزار چندرسانه ای آموزشی گنجینه آموزش تعاملی و آزمایشگاه مجازی (فیزیک- شیمی- ریاضی- روبوتیک) ویژه اول راهنمایی تا پیش دانشگاهی توسط کانون آموزش مفهومی گنجینه ایرانیان تهیه شده است که توسط گروه فیزیک و شیمی سازمان آموزش و پرورش خراسان رضوی انجمن فیزیک معلمان خراسان رضوی تایید گردیده است. جهت خرید این نرم افزار سودمند از فروشگاه اینترنتی تبیان اقدام نمایید.

مجمـوعه نرم افزاری گنجــــینه، گنجی اسـت که با آن، شـما از حفظ فرمـول های تسـتی و فرار استفاده از کتابهای زبان بخش حل المســائل و اضـطراب شـرکت در کنکور مفـهومی، رها می شوید و شیرینی فهم کامل و ماندگار مفاهیـم درسـی و موفقیت در حل مسائل مختلف، طراحی آزمایشات جدید و اجرای آنچه در ذهن دارید و آمادگی گام به گام برای کنکور مفهومی را تجربه می کنید.

مجموعه نرم افزاری گنجینه، گنجی است که با آن، شما از حفظ فرمولهای تستی و فرار استفاده از کتابهای زبان بخش حل المسائل و اضطراب شرکت در کنکور مفهومی رها می شوید و شیرینی فهم کامل و ماندگار مفاهیم درسی و موفقیت در حل مسائل مختلف طراحی آزمایشات جدید و اجرای آنچه در ذهن دارید و آمادگی گام به گام برای کنکور مفهومی را تجربه می کنید.

گنجینه

جهت بزرگنمایی بر روی تصویر کلیک نمایید.

جهت خرید این نرم افزار کلیک نمایید.

محصولات پیشنهادی: 1- نرم افزارهای آموزشی تبیان

2- آموزش ویندوز ویستا

3-آموزش کورل

تنظیم برای تبیان: پایدار


جهت خرید نرم افزارهای چندرسانه ای کلیک نمایید.

جهت خرید نرم افزارهای تبیان کلیک نمایید.

جهت خرید کتاب کلیک نمایید.

جهت خرید اشتراک کتاب کلیک نمایید.

جهت خرید قاب و تابلو کلیک نمایید.

جهت خرید فلش مموری کلیک نمایید.