تبیان، دستیار زندگی
ناکامان ایرانی در آسیا با توجه به نزدیک شدن به اتمام فصل دست به تغییراتی در کادر فنی خود زدند تا مذاکرات خود ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه نویی در راه اصفهان

قلعه نویی در کنار ساکت

ناکامان ایرانی در آسیا با توجه به نزدیک شدن به اتمام فصل دست به تغییرات در کادر فتی خود زدند تا مذاکرات خود را برای انتخاب سرمربی فصل آینده خود از امروز آغاز کنند.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان به دنبال ناکامی این تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به همکاری خود با کاظمی خاتمه داد. صبح شنبه هیئت مدیره باشگاه سپاهان اصفهان با حضور اعضا کادر فنی این تیم تشکیل جلسه داد تا به بررسی دلایل ناکامی زردپوشان اصفهانی در مسابقات لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بپردازند.

همانطور که پیش بینی می شد، فرهاد کاظمی در پایان این نشست از جمع زردپوشان اصفهانی جدا شد و هیئت مدیره باشگاه نیز از زحماتی که وی برای این تیم کشیده بود، تشکر و قدردانی کرد.

فرهاد کاظمی

با جدایی فرهاد کاظمی از تیم فوتبال سپاهان اصفهان ، از روز یکشنبه رایزنی برای انتخاب سرمربی جدید این تیم آغاز خواهد شد. از امیر قلعه نویی و محمود یاوری به عنوان گزینه‌های سرمربیگری تیم فوتبال سپاهان اصفهان یاد می کنند.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با تحمل شکست در دیدار برابر الشباب امارات، شانس حضور در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا را از دست داد.

تیم استقلال دیگر تیم ایرانی ناکام در لیگ قهرمانان آسیا پس از کش و قوس های فراوان و به دلیل حاضرنشدن امیر قلعه نویی در شرایط مذاکره با باشگاه استقلال تا پایان ساعت اداری دیروز (شنبه) ، از امروز مذاکره با گزینه های مختلف را آغاز می کند.

با وجود اظهارات مختلف امیر قلعه نویی در هفته گذشته مبنی بر اینکه « پای میز مذاکره با مسئولان باشگاه استقلال نمی نشینم ، من استانداردهای خودم را دارم و هیچ کس نمی تواند برای من شرط بگذارد » ، باشگاه استقلال تا پایان ساعت اداری  دیروز آماده مذاکره با قلعه نویی به عنوان گزینه اول سرمربیگری برای فصل آینده این تیم بود اما به دلیل حاضر نشدن قلعه نویی در شرایط مذاکره و مطرح کردن شروط طرفین ، پرونده همکاری باشگاه استقلال و امیر قلعه نویی برای فصل آینده بسته شد.

امیر قلعه نویی

پس از جلسه دیروز هیئت مدیره به نظر می رسد باشگاه استقلال با دو گزینه خارجی اسپانیایی و هلندی در حال مذاکره هستند و مجید جلالی و پرویز مظلومی از دیگر گزینه های ایرانی باشگاه استقلال به شما می روند.

به هر حال باید منتظر ماند و دید سرنوشت هدایت باشگاه استقلال به کجا خواهد رسید و به نظر می رسد انتظار هر گونه اتفاقی را باید کشید.

همچنین با توجه به اینکه  قلعه نویی دو پیشنهاد از دو تیم سپاهان و مس کرمان را پیش روی خود می بیند به نظر می رسد قلعه نویی مسیر اصفهان را برای هدایت طلایی پوشان اصفهانی در پیش بگیرد. قلعه نویی اعتقاد دارد پتانسیل سپاهان برای قهرمانی بیشتر است و به همین دلیل می خواهد آنها را برای رسیدن به دومین قهرمانی در لیگ نهم هدایت کند مگر اینکه اتفاق خاصی رخ دهد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری