تبیان، دستیار زندگی
معاون اجرایی بیست ‌و ‌دومین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران با اشاره به ارتقای سطح كیفیت و خدمات در نمایشگاه امسال، استقبال پرشور ناشران خارجی و افزایش تعداد عناوین كتاب‌های این بخش را به عنوان ویژگی بارز نمایشگاه 22 برشمرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور پرشور ناشران خارجي در نمايشگاه كتاب تهران
حضور پرشور ناشران خارجی در نمایشگاه كتاب تهران

معاون اجرايي بيست ‌و ‌دومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران با اشاره به ارتقاي سطح كيفيت و خدمات در نمايشگاه امسال، استقبال پرشور ناشران خارجي و افزايش تعداد عناوين كتاب‌هاي اين بخش را به عنوان ويژگي بارز نمايشگاه 22 برشمرد.

وي افزود: هر سال اين استقبال افزايش مي‌يابد و در نمايشگاه بيست و دوم، بالاترين استقبال را تجربه كرده‌ايم.

حميد قبادي به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) گفت: ويژگي خاص نمايشگاه امسال، برنامه‌ريزي مناسب است كه به واسطه آن شاهد ارتقاي سطح خدمات و كيفيت برگزاري نمايشگاه هستيم.

وي همچنين گفت: ويژگي منحصر به‌فرد نمايشگاه امسال در بحث محتوايي را بايد به عرضه بسيار زياد عناوين ارايه شده در دو بخش ناشران داخلي و خارجي بدانيم.

معاون اجرايي بيست ‌و ‌دومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران افزود: نكته بعدي، استقبال بسيار خوب ناشران خارجي است. هر سال اين استقبال افزايش مي‌يابد و در نمايشگاه بيست و دوم، بالاترين استقبال را تجربه كرده‌ايم؛ به گونه‌اي كه به دليل همين استقبال حداكثري، با مساله كمبود جا در بخش ناشران خارجي مواجهيم.

وي در پايان گفت: اين حضور فوق‌العاده نشان مي‌دهد اعتماد كشورهاي جهان و منطقه به نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران افزايش يافته است؛ بنابراين بايد به شكلي برنامه‌ريزي كنيم تا اين ظرفيت را توسعه دهيم و اين توجه بين‌المللي را دريابيم.

بيست‌و‌دومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران تا 26 ارديبهشت‌ماه در مصلاي امام خميني(ره) برپاست.