تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال استقلال تهران در پنجمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی میزبان الاتحاد عربستان .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وداع استقلال با آسیا

وداع استقلال با آسیا

تیم فوتبال استقلال ایران با توقف در دیدار خانگی مقابل الاتحاد عربستان از دور مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا کنار رفت.

در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، عصر امروز(سه شنبه) استقلال تهران در ورزشگاه آزادی با نتیجه‌ی یك بر یك برابر الاتحاد عربستان متوقف شد و از رسیدن به مرحله‌ی دوم بازماند.

در این بازی که از گروه C مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا و در ورزشگاه آزادی برگزار شد، ابتدا تیم الاتحاد در دقیقه 80 توسط هشام ابوشروان به گل برتری رسید اما در نهایت با گل دقیقه 89 علی علیزاده کار به تساوی کشیده شد.

استقلال - الاتحاد

استقلال با این تساوی 3 امتیازی شد  و با حضور در قعر جدول گروه سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا عملا شانس صعود به مرحله بعد را از دست داد.

قضاوت دیدار استقلال ایران - الاتحاد عربستان بر عهده محسن باسما از سوریه بود. او در این بازی به وحید طالب لو، ابراهیم تقی پور، خسرو حیدری و پیروز قربانی از تیم استقلال کارت زرد نشان داد.

از این دیدار 25 هزار تماشاگر دیدن كردند و از دقیقه‌ی 75 و پس از نمایش ضعیف استقلال، عده‌ای معدودی از تماشاگران علیه مدیرعامل باشگاه استقلال شعار دادند. حمید استیلی، اریش روته‌مولر و مسوولان سفارت عربستان در تهران میهمانان ویژه‌ی این بازی بودند.

 تبیان - رضا سیگاری