تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: همه‌ی عوامل باید كمك كنند تا محمد مایلی‌كهن به شرایط نرمال خود بازگردد ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خوشحالم که قلعه نویی زتده است

فیروز کریمی

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: همه‌ی عوامل باید كمك كنند تا محمد مایلی‌كهن به شرایط نرمال خود بازگردد.

فیروز كریمی صبح دیروز(سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران گفت: از نظر وجدانی هم كه باشد باید قبول كنیم كه محمد مایلی‌كهن برای فوتبال ایران زحمت‌های بسیاری كشیده است اما، در شرایط فعلی او از حالت نرمال و عادی خارج شده و باید به وی كمك كنیم.

وی افزود: باید دست به دست هم دهیم تا مشكل مایلی‌كهن رفع شود. چرا كه این مشكل ممكن است برای هر كسی پیش آید و اگر برای بنده هم روزی چنین شرایطی ایجاد شود، از دیگران انتظار كمك دارم.

كریمی تاكید كرد: براساس اتهامی كه مایلی‌كهن به بنده وارد كرده است، شكایتی را تنظیم و آن را تحویل دادگاه داده‌ام اما، چون خودش صراحتا اعلام كرده كه دیوانه است، (اشاره به تیتر  نخست یکی از روزنامه های ورزشی روزهای گذشته با این عنوان : من دیوانه ام دیوانه ترم نکنید" که مایلی کهن از آن بشدت دلخور شد و عنوان کرد که هرگز چنین حرفی نزده است) به دلیل حفظ موقعیت و شرایطی كه دارد، گفته‌ام قیمی در نظر بگیرند كه او به خودش و سایر دوستان صدمه نزند.

شنیده ام اگر کسی دوپینگ کند تا شش ماه علائم آن در بدنش می ماند حالا ما آماده هستیم از تمام بازیکنان صباباتری تست دو پینگ گرفته شود تا ثابت شود من راست می گویم با ایشان.

وی افزود: پس از اینكه در كلاس مربیگری فدراسیون فوتبال مایلی‌كهن صندلی را به طرف امیر قلعه‌نویی پرتاب كرد و با وساطت دوستان، قلعه‌نویی از مهلكه جان سالم به در برد، ما خدا را شكر می‌كنیم كه اكنون قلعه‌نویی در كنار ماست. ما از فدراسیون فوتبال برای برگزاری چنین كلاس‌های پیشرفته‌ای تشكر می‌كنیم و البته تقاضا كردیم تا یگان‌های ویژه تمهیدات خاصی را برای اتفاقاتی كه در این كلاس می‌افتد، داشته باشند. بنده شخصا گارد امنیتی خاصی را تدارك دیده‌ام تا به طور نامحسوس محافظتم كند.

 کریمی

وی گفت: ما واقعا نگران مایلی‌كهن هستیم. چرا كه جدا از مسایل و اتفاقاتی كه رخ داده، ممكن است او جراحت و صدماتی را به خودش نیز وارد كند. ما باید دست به دست هم دهیم و به او كمك كنیم و البته فدراسیون فوتبال هم در این زمینه اقدامات لازم را به عمل بیاورد. چون این مساله از بحث دینی ما نیز خارج نیست.

فیروز كریمی با اشاره به آیه‌ای از قرآن گفت: كسی كه اقرار می‌كند دیوانه‌ام باید صد درصد كمك او بشتابیم. در عین حال دادستان نیز اعلام كرده است ایشان با توجه به شرایط فعلی‌اش قیمی نیز داشته باشد.

تبیان: مطالبی که آن را در بالا مطالعه فرمودید صحبتهای فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال صبای قم در مورد درگیری قلعه نویی و مایلی کهن در کلاس های مربیگری بوده است اما صحبتهای کریمی در کمیته انضباطی که اواخر هفته گذشته برای ارائه توضیخات به اتهامات وارد شده احضار شده بود را برای شما کاربران گرامی آماده کرده ایم تا در جریان کامل اتفاقات افتاده قرار بگیرد:

فیروز کریمی سرمربی صباباتری پس از اتمام جلسه کمیته انضباطی و شکایت از محمد مایلی کهن پیرامون مسائل اخیر فوتبال توضیحاتی ارایه داد که آنها را در زیر می خوانید:

* من به کمیته انضباطی آمده ام تا از آقای مایلی کهن به 3 دلیل شکایت کنم: 1- تشویق اذهان عمومی 2- تهمت و افترا 3- تخریب شخصیتم. بحث دوپینگ که ایشان مطرح کردند فقط ربطی به ورزش ندارد و کل جامعه را شامل می شود به همین دلیل شکوائیه خود را نزد دادستانی و قوه قضائیه خواهم برد اگر چه آقای شریفی به من گفتند مسایل فوق باید در خانواده ورزش حل شود در حالی که بحث دوپینگ ربطی به ورزش ندارد. بحث ورزشی آن است که تیم ما 4 گل در زمین سایپا به حریف زد.

کریمی و دایی

* من نمی دانم چرا مایلی کهن تا امروز این حرف ها را نزده و گذاشته در هفته آخر اینطوری گفته؟ من 22 سال است که مربیگری می کنم و کی سراغ دارید کسی درباره دوپینگ و نوع کار من حرف زده باشد؟!

* ایشان به دنبال توجیه اتفاقات اخیر هستند یک روز به دایی گیر می دهند، یک روز قلعه نوعی، یک روز داور، یک روز فدارسیون و... و این مشکل سازی ها یک جا به ضرر او تمام می شود و آنجا همین امروز و آن شخص من هستم.

* به خدا نمی دانم چرا مایلی کهن این کارها را می کند و سر حاجی چه آمده که به اینجا رسیده است هر بچه ای می داند کسی که به رفقا، دوست و همکاران خود تهمت می زند باید جوابگو باشد.

* شنیده ام اگر کسی دوپینگ کند تا شش ماه علائم آن در بدنش می ماند حالا ما آماده هستیم از تمام بازیکنان صباباتری تست دو پینگ گرفته شود تا ثابت شود من راست می گویم با ایشان.

* آقایان میرزاپور، آقایی و رزاقی راد که در حال حاضر بازیکن سایپا هستند قبلاً با من کار کرده اند. آقای مایلی کهن برود و از آنها بپرسد که آیا چنین چیزی صحت دارد یا نه! من فرق بین ب کمپلسلکس و دوپینگ را نمی دانم انگلیسی هم بلد نیستم و نمی دانم روی قرص ها چه می نویسند اما لابد آقای مایلی کهن روی مسائل دوپینگ اطلاعات کافی دارند که آن مواد را شناسایی کرده اند.

* من مشکلی با مایلی کهن ندارم آقای پیمبری به نمایندگی از باشگاه صبا باتری از ایشان شکایت کرده چون بحث دوپینگ شوخی بردار نیست. من آب دهان را با سکه 2 ریالی اشتباه می گیرم آن وقت آقایان حرف از دوپینگ می زنند.

* قرار است فردا اعضای محترم هیأت مدیره صبا باتری تشکیل جلسه دهند و بنشینیم و در رابطه با ادامه همکاری در فصل بعد شرایط را بررسی کنیم. از طرفی صباباتری در جام حذفی و لیگ قهرمانان با تمام قوا بازی خواهد کرد تا دل مردم قم را شاد کنیم.

این داستان ادامه دارد ........