تبیان، دستیار زندگی
مدیر كمیته رفاهی بیست‌و‌دومین نمایشگاه بین‌آلمللی كتاب تهران، در معرفی برنامه‌های این كمیته برای خدمت‌رسانی مطلوب به ناشران مستقر در نمایشگاه و بازدیدكنندگان، از افزایش تعداد استراحتگاه‌ها و نمازخانه‌ها، بهینه‌سازی امكانات جانبی و پذیرایی نسبت به نمایشگاه
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برنامه‌هاي كميته رفاهي در نمايشگاه 22
برنامه‌های كمیته رفاهی در نمایشگاه 22

مدير كميته رفاهي بيست‌و‌دومين نمايشگاه بين‌آلمللي كتاب تهران، در معرفي برنامه‌هاي اين كميته براي خدمت‌رساني مطلوب به ناشران مستقر در نمايشگاه و بازديدكنندگان، از افزايش تعداد استراحتگاه‌ها و نمازخانه‌ها، بهينه‌سازي امكانات جانبي و پذيرايي نسبت به نمايشگاه سال گذشته خبر داد.

«سيداحمد موسوي» به خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) گفت: با توجه به تاكيد اعضاي شوراي سياست‌گذاري بيست‌ودومين نمايشگاه بين‌الملي كتاب تهران مبني بر افزايش تسهيلات رفاهي در اين نمايشگاه، از آغاز فعاليت‌هاي اجرايي براي آماده‌سازي فضاي مصلاي امام خميني(ره) تلاش كرده‌ايم از حداكثر امكانات براي افزايش آسايش مراجعه كنندگان استفاده كنيم.

وي ادامه داد: در اين راستا، تعداد استراحتگاه‌ها را از 6 ايستگاه قبلي  به 12 ايستگاه افزايش داده‌ايم كه در اين ايستگاه‌هاي رفاهي، از مراجعه‌كنندگان با چاي، قهوه، نوشيدني‌هاي خنك و... به نحو مطلوب پذيرايي خواهد شد.

وي در پايان گفت: همچنين تعداد نمازخانه‌هاي مستقر در سطح نمايشگاه از 3 به 4 باب افزايش يافته است.

بيست‌و‌دومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران  با حضور ناشران داخلي و خارجي از 16 تا 26 ارديبهشت‌ماه در مصلاي امام خميني(ره) برگزار خواهد شد.