تبیان، دستیار زندگی
الاست تعطیلی لیگ بیشتر از ذوب آهن به ما ضربه زد تیم فوتبال استقلال تهران در دومین دیدار خود در جام بین‌المللی راشد با نتیجه‌ی دو بر یك بر المپیك لبنان غلبه كرد و در بازی سوم خود روز چهارشنبه به مصاف تیم فوتبال راشد خواهد رفت....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امیر قلعه نوعی:

سطح كیفی جام راشد بسیار بالاست
تعطیلی لیگ بیشتر از ذوب آهن به ما ضربه زد



تیم فوتبال استقلال تهران در دومین دیدار خود در جام بین‌المللی راشد با نتیجه‌ی دو بر یك بر المپیك لبنان غلبه كرد و در بازی سوم خود روز چهارشنبه به مصاف تیم فوتبال راشد خواهد رفت.

امیر قلعه نوعی سطح كیفی این مسابقات را بسیار بالا عنوان كرد و اظهار داشت: تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها از قدرت بسیار بالایی برخوردار هستند و حضور در تورنمنت امارات به روند رو به رشد استقلال كمك بسیار شایانی خواهد كرد.

وی افزود: تیم منتخب راشد از بازیكنان بسیار خوبی هم چون علی كریمی، فرهاد مجیدی و مصطفی حاجی سود می‌برد و ما دیداری بسیار مشكلی را در برابر این تیم خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به بازی برابر المپیك لبنان، گفت: روز جمعه بازی سنگینی را برابر ابومسلم برگزار كردیم و به همین دلیل بازیكنان در بازی برابر لبنان از خستگی رنج می‌بردند اما با تلاش بالای خود توانستند سه امتیاز را به دست آورند.

قلعه نوعی به انتخاب عنایتی به عنوان بهترین بازیكن دیدار گذشته اشاره كرد و ادامه داد: عنایتی در بازی با لبنان بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و سامره و اكبرپور نیز تلاش زیادی را انجام دادند و توانستند بسیار تاثیر گذار بازی كنند.

وی درباره‌ی استفاده از سامره در این بازی خاطر نشان كرد: من مشكلی با سامره ندارم و انتخاب بازیكن و تركیب تیم جز وظایف كادر فنی و سرمربی تیم است چنانكه دیدید در بازی روز جمعه از سامره استفاده نكردیم ولی در این دیدار از او به طور كامل استفاده كردیم.


قلعه نویی در رابطه با صحبت‌های اخیر كربكندی و انتقادات وی از فدراسیون فوتبال در خصوص بی‌برنامگی لیگ گفت: تعطیلات ده روز لیگ پیش از این نیز بیش از ذوب آهن به تیم ما ضربه زد چون ما در روند رو به رشدی قرار گرفته بودیم و ادامه‌ی برگزاری لیگ باعث موفقیت ما می‌شد و این انتقادات صحیح نیست.قلعه نوعی حضور در تورنمنت امارات را برای تیمش بسیار مثمرثمر دانست و افزود: در این مسابقات بازیكنان جوان ما كه كمتر فرصت حضور در لیگ برتر را به دست آورده‌اند می‌توانند با سبك‌های مختلف فوتبال از جمله آفریقایی، آسیایی و حتی برزیلی آشنایی پیدا كنند.وی در پاسخ به این سوال كه آیا شما از دیدار با ابومسلم به بعد قصد استفاده از دفاع خطی را دارید یا خیر، گفت: بستگی به نوع حریفان ما دارد اما بازیكنان خط دفاعی ما به پختگی لازم برای استفاده از این روش رسیده‌اند.