تبیان، دستیار زندگی
حضور در الهلال را از دست بدهم مساوی هم برای پرسپولیس باخت است با وجود اینکه مسئولان باشگاه الهلال عربستان دو هفته پیش درخواست کتبی خود مبنی بر به خدمت گرفتن یحیی گل محمدی را به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده اند اما مسئولان این ب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یحیی گل محمدی :

نمی خواهم فرصت حضور در الهلال را از دست بدهم
مساوی هم برای پرسپولیس باخت است



با وجود اینکه مسئولان باشگاه الهلال عربستان دو هفته پیش درخواست کتبی خود مبنی بر به خدمت گرفتن یحیی گل محمدی را به باشگاه پرسپولیس ارسال کرده اند اما مسئولان این باشگاه هنوز هیچ پاسخی به پیشنهاد الهلال نداده اند. یحیی گل محمدی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت و گویی ضمن تایید این خبر گفت : مسئولان باشگاه الهلال چند هفته پیش دعوتنامه ای را برای باشگاه پرسپولیس ارسال کردند که ظاهرا اعضای هیات مدیره با آن مخالفت کرده است.گل محمدی افزود: در صحبتی که با علی پروین داشتم ایشان ابتدا اعلام کردند با این جدایی مخالف است اما اتخاذ تصمیم نهایی را برعهده هیات مدیره و کمیته فنی گذاشت. با این حال با گذشت دوهفته از آمدن این دعوتنامه هنوزهیچیک ازمسئولان پاسخ مشخصی نداده اند و معلوم نیست چه کسی باید تصمیم نهایی را بگیرد.


گل محمدی درجواب این سوال که آیا خودت برای بازی در لیگ عربستان تمایلی داری گفت : مسلما این فرصت مناسبی است که یک فصل را در لیگ این کشور بازی کنم و خودم تمایل دارم این انتقال صورت بگیرد و نمی خواهم این فرصت را از دست بدهم. ضمن اینکه از انتقال من به باشگاه الهلال عربستان سود مالی هم نصیب باشگاه پرسپولیس خواهد شد.مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس درارزیابی اش از هفت هفته بازیهای این تیم درلیگ برتر گفت : در هفته های ابتدایی لیگ مشکلات زیادی داشتیم و به خاطر آماده نبودن بدنهای بازیکنان شرایط فنی مناسبی نداشتیم و به همین خاطر متحمل دو شکست و چند تساوی شدیم . اما خوشبختانه درهفته های اخیر و خصوصا سه بازی آخرشرایط به مراتب بهتری داریم و توانستیم فوتبال قابل قبولتری را ارائه کنیم.


گل محمدی ادامه داد: با این حال هنوزدرنتیجه گیری مشکل داریم و تا زمانی که نتوانیم این مشکل را هم برطرف کنیم طبیعتا نمی توان خیلی به موفقیت پرسپولیس امیدوار بود. مدافع باتجربه پرسپولیس در مورد عملکرد خط دفاعی این تیم گفت : مشکلات خط دفاعی در همان ابتدای لیگ به مسائلی برمی گشت که اشاره کردم اما در سه بازی اخیر ما گلی دریافت نکرده ایم که این خود نشان می دهد مدافعان ما عملکرد مثبتی داشته اند. در طول دو سال گذشته کمتر شاهد بوده ایم که مدافعان پرسپولیس درچند بازی متوالی گلی ازحریفان دریافت نکند.یحیی گل محمدی با تایید ضعف گلزنی درخط حمله پرسپولیس تصریح کرد: ما بازیکنان بسیارخوبی درخط حمله داریم که می توانند با تمرینات بیشترمشکل گلزنی پرسپولیس راحل کنند. به نظرمن مهاجمان ما درزدن ضربات آخردقت لازم را ندارند و به همین خاطر نمی توانند دروازه حریفان را بازکنند. درهمین بازی با سپاهان ما چندین موقعیت عالی گلزنی را از دست دادیم.


گل محمدی با تاکید براین نکته که پرسپولیس دیگر نباید امتیازی ازدست بدهد خاطر نشان کرد: با توجه به فرصت باقی مانده تا دیداربا استقلال اهواز باید تلاش کنیم نقاط ضعف دیدار با سپاهان را برطرف کنیم و با آمادگی کامل به مصاف استقلال برویم. ما امتیازات حساس زیادی را از دست داده ایم و از این پس نباید حتی به مساوی فکرکنیم چرا که مساوی هم برای پرسپولیس تفاوتی با باخت نخواهد داشت و نمی تواند ضامن موفقیت این تیم باشد.یحیی گل محمدی درپایان ابراز امیدواری کرد تیم فوتبال پرسپولیس بتواند با پشت سر گذاشتن تمرینات مناسب در دیدارهای آینده به پیروزی و درنهایت صدر جدول دست پیدا کند.