تبیان، دستیار زندگی
و از آنجا که شمار کاربران اینترنتی روزبروز در حال افزایش است. در میان روشهای تبلیغاتی، تبلیغات آنلاین نقش بسزایی را در شهرت
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مژده تبیان برای تولیدات غذایی، دارویی در سراسر ایران

تبلیغات در تبیان- تضمین شهرت در سراسر ایران

تبلیغ

بخش تغذیه و سلامت از شهریور سال 1381 در سایت اطلاع‌رسانی تبیان راه‌اندازی شد. در حال حاضر، این بخش فعالیت های زیر را بصورت مستمر انجام می دهد.

1- بخش تغذیه و سلامت دارای مقالات و مطالب مفید و سودمند در زمینه ی: انواع رژیم‌های لاغری و چاقی، رژیم غذایی در بیماری‌ها، انواع برنامه غذایی در سنین مختلف، برنامه غذایی ورزشکاران، خواص مواد غذایی (سبزی‌ها، میوه‌ها، لبنیات، گوشت‌ها و...)، مواد مغذی مورد نیاز بدن (ویتامین‌ها، املاح و ...)، تغذیه و سلامت در قرآن و احادیث، طب سنتی، اخبار تغذیه‌ای جدید، روش‌های نگهداری مواد غذایی، مصرف سیگار و دخانیات، بارداری، ورزش و تندرستی، کمک‌های اولیه، خواب، بهداشت محیط، اطلاعات داروهای مختلف، اطلاعات کاملی در مورد انواع بیماری‌ها و روش درمان آنها، سلامت روح و روان، و آموزش آشپزی (انواع خورش، پلو، سالاد، شیرینی، دسر و...) است.

جدیدترین و کامل ترین اخبار و مطالب پزشکی و تغذیه ای، از سایتهای انگلیسی استخراج و ترجمه می شود و در معرض دید کاربران قرار دارد.

2- همچنین جدیدترین و کامل ترین اخبار و مطالب پزشکی و تغذیه ای، از سایت های انگلیسی استخراج و ترجمه می شود و در معرض دید کاربران قرار دارد.

3- در بخش مشاوره تغذیه نیز پاسخگوی سوالات کاربران در زمینه انواع پرسش‌های تغذیه‌ای است.

این بخش دارای میانگین 50000 بازدید روزانه می باشد.

و از آنجا که شمار کاربران اینترنتی روزبروز در حال افزایش است. در میان روشهای تبلیغاتی، تبلیغات آنلاین نقش بسزایی را در شهرت برندهای داخلی می تواند دارا باشد. از مزایای تبلیغات آنلاین می توان به هزینه کمتر در مقایسه با سایر تبلیغات رسانه ای و نیز معرفی و شرح کامل یک محصول برای کاربر اینترنتی و نیز در دسترس بودن تبلیغ به هر مدت زمانی و دفعاتی که کاربر اراده کند اشاره کرد. سایت تبیان مفتخر است که که ارائه دهنده این سرویس به تولیدات غذایی، دارویی است.

لذا جهت تبلیغ در سایت تبیان با واحد تبلیغات به شماره تلفن های 81202320-021 یا 81202306-021 تماس حاصل نمایید.

تبلیغ