تبیان، دستیار زندگی
ند مقطعی است هادی ساعی، ظرف چند روز آینده برای مربیگری تیم ایرلند به این كشور سفر می‌كند. قهرمان طلایی كشورمان در المپیك آتن اظهار داشت: بعد از مسابقات سخت و سنگین المپیك احتیاج داشتم كه كمی استراحت كنم،‌ البته در مسابقات لی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هادی ساعی:

حضورم در تیم ملی ایرلند مقطعی است



هادی ساعی، ظرف چند روز آینده برای مربیگری تیم ایرلند به این كشور سفر می‌كند.

قهرمان طلایی كشورمان در المپیك آتن اظهار داشت: بعد از مسابقات سخت و سنگین المپیك احتیاج داشتم كه كمی استراحت كنم،‌ البته در مسابقات لیگ نیز حضور داشتم و در این مسابقات 6 بازی انجام دادم كه در همگی آنها پیروز شدم.

وی با اشاره به این كه بعد از المپیك به استراحت مطلق نپرداخته و به همراه آن در كوران مسابقات لیگ هم شركت داشته است گفت: با توجه به این كه مسوولان باشگاه به من لطف كردند و قبل از المپیك من را از شركت در مسابقات لیگ معاف كردند بعد از المپیك وظیفه‌ی خود می‌دیدم كه خواسته آنها را اجابت كنم و در مسابقات لیگ شركت كنم.

هادی ساعی ادامه داد: ظرف چند روز آینده برای مربیگری تیم ملی تكواندو ایرلند به این كشور می‌روم و مدتی آنجا حضور دارم و برای ادامه‌ی مسابقات لیگ به كشور بازخواهم گشت.

وی افزود: به عنوان یكی از مربیان تیم ایرلند به طور مقطعی روی این كار خواهم كرد و در صورت حضور تیم ایرلند در مسابقاتی كه ما هم حضور داریم آنها با مربی دیگری حضور خواهند یافت ولی من هم حتما آنها را كمك خواهم كرد.