تبیان، دستیار زندگی
چاپ دوم نخستین مجلد از مجموعه سه جلدی دایره‌المعارف انقلاب اسلامی ویژه گروه‌های سنی نوجوان و جوان، در بیست و دومین نمایشگاه بین‌ المللی كتاب تهران عرضه می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چاپ دوم جلد نخست "دايره‌المعارف انقلاب اسلامي" در نمايشگاه 22

چاپ دوم جلد نخست دایره‌المعارف انقلاب اسلامی در نمایشگاه 22

چاپ دوم نخستين مجلد از مجموعه سه جلدی "دايره‌المعارف انقلاب اسلامي" ویژه گروه‌هاي سني نوجوان و جوان، در بيست و دومين نمايشگاه بين‌ المللي كتاب تهران عرضه مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، نخستين مجلد "دايره‌المعارف انقلاب اسلامي" به همت دفتر ادبیات انقلاب اسلامی و زیر نظر شورای عالی اين دایره‌المعارف، با بعضي تغييرات در زمينه صفحه‌آرايي و طرح روي جلد و تكميل بعضي مداخل و اضافه شدن تعدادي عكس، به چاپ دوم مي‌رسد.

نخستين جلد "دایره‌المعارف انقلاب اسلامی" ویژه گروه‌هاي سني نوجوان و جوان داراي 260 مدخل از حرف "آ" تا "ث" است. اين مجلد با مدخل "آبادان" آغاز شده و با "ثقفي، خديجه"، همسر امام خميني (ره) به پايان مي‌رسد. جلد دوم اين مجموعه با 300 مدخل از حرف "ج" تا "ش"، در مرحله آماده سازي است.

تدوین "دایره‌المعارف انقلاب اسلامی" از سال 1379 با هدف آشنايي و معرفي مفاهیم انقلاب، گروه‌های مبارز، شخصیت‌ها، رویدادها، مكان‌ها و زمان‌هایی كه به نحوی با این پدیده مرتبط بودند، براي گروه‌هاي سني نوجوان و جوان آغاز شده و در مجموع اين مجموعه داراي 870 مدخل است.

چاپ دوم نخستين مجلد از مجموعه سه جلدی "دايره‌المعارف انقلاب اسلامي" ویژه گروه‌هاي سني نوجوان و جوان، توسط انتشارات سوره مهر در بيست و دومين نمايشگاه بين‌ المللي كتاب تهران عرضه مي‌شود.