تبیان، دستیار زندگی
هافبک تیم فوتبال ابومسلم مشهد با عقد قرارداد داخلی به تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیوست........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بائو به پرسپولیس پیوست

میثم بائو

هافبك تیم فوتبال ابومسلم مشهد با عقد قرارداد داخلی به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

میثم بائو با عقد قرادادی دو ساله به صورت داخلی به پرسپولیس پیوست. وی پس از دیدار با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قرارداد داخلی خود را منقعد كرد.

انصاری فرد با تایید این خبر از برگزاری دیداری دیگر در روزهای آینده خبر داد.

همچنین مدافع تیم فوتبال مقاومت سپاسی شیراز با باشگاه پرسپولیس قرارداد 2 ساله داخلی منعقد كرد.

مصطفی صبری روز چهارشنبه با حضور در باشگاه پرسپولیس و پس از مذاكره با مدیران این باشگاه قرارداد داخلی دوساله‌ای را امضا كرد.

مدافع تیم فوتبال مقاومت سپاسی شیراز گفت: با پرسپولیس قرارداد داخلی بسته‌ام اما امیدوارم بتوانم با آنها كنار بیایم.

صبری در گفت و گو با  فارس اظهار داشت: با حضور در دفتر انصاری‌فرد و چند جلسه مختلف قرارداد داخلی خودم را با باشگاه پرسپولیس امضا كردم؛ اما این موضوع هنوز رسمیت ندارد و به همین دلیل اهمیتش برای من كم است.

وی افزود: هنوز سر قیمت با باشگاه مشكل داشته و دوست ندارم از این طریق بازارگرمی كنم؛ اما 2 پیشنهاد بسیار خوب از تیم‌های دیگر لیگ برتر دارم و می خواهم بهترین تصمیم را در این شرایط حساس بگیرم.

صبری خاطرنشان كرد:‌ پرسپولیس را دوست دارم چون این تیم مردمی است؛ ولی باید به من حق داد كه بهترین تصمیم را بگیرم. هر وقت قرارداد رسمی با پرسپولیس امضا كردم می‌توانم بگویم كه یك پرسپولیسی هستم در غیر این صورت فعلا نباید حرفی بزنم. آرزوی من این بود كه در تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس بازی كنم.

وی در پایان یادآور شد: تكلیف خود را تا یك هفته آینده مشخص خواهم كرد و امیدوارم مشكلات من هر چه سریع‌تر با پرسپولیسی‌ها حل شود.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری