تبیان، دستیار زندگی
تم -  مشکلات مربوط به Internet Explorer         مشکلات ارتباطی با IE IE با ارتباط اینترنتی شما کار می کند(ارتباط مودم یا ارتباط های با پنهای باند بزرگ). ازاین رو صفحات وب از اینترن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بخش هشتم -  مشکلات مربوط به Internet Explorer


  مشکلات ارتباطی با IE

IE با ارتباط اینترنتی شما کار می کند(ارتباط مودم یا ارتباط های با پنهای باند بزرگ). ازاین رو صفحات وب از اینترنت دریافت شده و برای شما نشان داده می شوند. مرورگرهای وب همچون IE برای دسترسی به صفحات وب از پروتکل HTTP یا Hypertext Transfer Protocol استفاده می کنند وصفحات Hyper Text Markup languageیاHTML  را برای شما به نمایش در می آورند.IEبه عنوان یک مفسرعمل می کند. وظیفه آن دریافت صفحات وب با استفاده ازHTML ونمایش اطلاعات تفسیر شده برای شما در قالب گرافیکی است.
در استفاده از IE ممکن است با برخی مشکلات ارتباطی مواجه شوید، درست مانند هر مرورگر دیگری. تنظیمات اساسی و کلی مربوط به قراری ارتباط درIE خودشان تعیین می شوند.
در زیر به برخی مشکلات احتمالی که درارتباط IE ممکن است رخ دهد اشاره می شود:

 حتی هنگامی که من یک ارتباط دیگری را فعال کرده ام و از اینترنت استفاده می کنم یا هنگامی که از یک پنهای باند بزرگ برای ارتباط با اینترنت استفاده می کنم ، شروع به شماره گیری می کند.

علت:

دراین وضعیت IE شما درحالت Always dial My defaelt Connections قرار دارد.
فرض کنید دو ارتباط با نام های Connection2 , Connection1 داریم . اولی بعنوان پیش فرضی قرار دارد، اما در حال حاضر با دومی به اینترنت متصل هستید. در صورتی که شما IE خود را فعال کنید. این برنامه می بیند که ارتباط اولی غیر فعال است و در نتیجه سعی در برقراری ارتباط با آن می کند ، حتی اگر ارتباط دوم فعال باشد. نکته قابل ذکر آن است که IE همراه به ارتباط پیش فرض توجه می کند و اگر این ارتباط فعال نباشد، سعی در برقراری ارتباط می کند.

راه حل:

1- گزینه Start / Control Panel / Internet Options را انتخاب کنید.
البته برای دسترسی به این گزینه از داخل IE می توانید گزینه Internet options را ازمنوی Took انتخاب کنید.

2- به زبانه Connections بروید و دکمه رادیویی Dial Whenever a Network Connection Is Not Present را فعال کنید. دراین حالت هنگام فعال شدن، IE به جای ارتباط پیش فرض به هر ارتباطی که بطور جاری برقرار است توجه می کند و اگرهیچ ارتباطی برقرار نبود آنگاه از ارتباط پیش فرض برای برقراری ارتباط استفاده می کند.