تبیان، دستیار زندگی
780;۴ سالگى خود را در یك مركز درمانى در كوبا جشن گرفت دیه گو مارادونا ستاره اسبق فوتبال آرژانتین روز شنبه چهل و چهارمین سال تولد خود را در انزواى كامل و در حضور خانواده اش در مركز درمانى كه در كشور كوبا در ان بسترى است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مارادونا تولد ۴۴ سالگى خود را در یك مركز درمانى در كوبا جشن گرفت

دیه گو مارادونا ستاره اسبق فوتبال آرژانتین روز شنبه چهل و چهارمین سال تولد خود را در انزواى كامل و در حضور خانواده اش در مركز درمانى كه در كشور كوبا در ان بسترى است ، جشن گرفت.

به گزارش خبرگزارى فرانسه از هاوانا، مراسم تولد مارادونا با حضوردو دختر ، دو خواهر و والدینش در كلینیك بهداشت روان "سن سام "شهر هاوانا برگزار شد.

مارادونا درتاریخ۳۰ اكتبر۱۹۶۰ در خانواده اى فقیر در بوئنوس ایرس بدنیا امد.

به مناسبت تولد مارادونا، دولت كوبا هم پیام تبریكى به بازیكن تاریخ گذشته فوتبال آرژانتین فرستاد. "خوزه رامون فرناندز" معاون اول رئیس جمهور كوبا به نمایندگى از دولت و "فیدل كاسترو"رهبر كوبا روز جمعه در مصاحبه با مطبوعات در سخنانى ضمن اظهار تبریك به مناسبت تولد مارادونا گفت : مارادونا جشن۴۴ سالی اش را در كنار ما برگزار می كند و این براى ما مایه خوشحالى و مسرت است زیرا ما هم كمكها و حمایتهاى لازم را به او خواهیم كرد تا هرچه سریعتر سلامت خود را بازیابد.

وى از این كه مارادونا كشور كوبا را براى پیگیرى درمان اعتیاد خود انتخاب كرده است ، اظهار خرسندى كرد و گفت : ما از اینكه یكى از بزرگترین بازیكنان فوتبال جهان كوبا را براى پیگیرى درمان خود انتخاب كرده است ، احساس غرور می كنیم.