تبیان، دستیار زندگی
فكر اتفاقات فوتبال است گفته‌های میناوند صحت داشته باشد، اخراج می‌شود سرمربی تیم فوتبال فولاد مباركه سپاهان، گفت: تیم فوتبال پرسپولیس بر اساس تفكرات سرمربی خود تنها به فكر دفاع مطلق بود و چشم به اتفاقات فوتبال دوخته بود. فرها...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فرهاد كاظمی:

سوبل به فكر اتفاقات فوتبال است

گفته‌های میناوند صحت داشته باشد، اخراج می‌شود

سرمربی تیم فوتبال فولاد مباركه سپاهان، گفت: تیم فوتبال پرسپولیس بر اساس تفكرات سرمربی خود تنها به فكر دفاع مطلق بود و چشم به اتفاقات فوتبال دوخته بود.

فرهاد كاظمی اظهار داشت: پرسپولیس از بازیكنان بسیار خوبی سود می‌برد اما تفكرات تدافعی سرمربی این تیم باعث شده كه این بازیكنان نتوانند توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند و نتیجه‌ی این تفكرات در هفت هفته‌ی نخست خود را نشان داده شده است.

وی با مقایسه‌ی وضعیت كنونی پرسپولیس با تیم سال گذشته، تصریح كرد: پرسپولیس سال گذشته بسیار تهاجمی‌تر از تیم كنونی بازی می‌كرد و تیمی كه در این بازی در میدان دیدیم به هیچ عنوان با پرسپولیس سال‌های نه چندان دور گذشته كه اسمش لرزه بر تن حریفان می‌انداخت هیچ شباهتی نداشت.

سرمربی فولاد مباركه سپاهان به بازی تیمش در برابر پرسپولیس اشاره كرد و گفت: برای من هیچ زمان نتیجه‌ی صفر بر صفر راضی كننده نبوده است و ما به چیزی كه از بازی می‌خواستیم دست پیدا نكردیم.

كاظمی افزود: در این بازی باید بیشتر تلاش می‌كردیم و این تلاش بیشتر می‌توانست باعث رسیدن ما به هدف اصلی شود اما تیم موفق دیروز پرسپولیس بود كه به خواسته‌ی خود یعنی كسب حداقل امتیاز رسید.

وی عدم حضور بزیك و خطیبی را در روند تهاجمی تیمش بسیار موثر دانست و اظهار داشت: موقعیت‌های بسیار خوبی را به دست آوردیم اما كم دقتی بازیكنان ما باعث شد كه نتوانیم به گل دست پیدا كنیم و غیبت خطیبی و بزیك مزید بر علت شده بود و اگر خطیبی در زمین بود اوضاع در خط حمله بسیار فرق می‌كرد اما با تمام این شرایط بنده این تیم سپاهان را به هیچ وجه نمی‌پسندم.

وی به داوری اشاره كرد و گفت: داور در نیمه‌ی دوم می‌توانست دو بازیكن پرسپولیس را اخراج كند كه بیرون رفتن این دو تاثیر زیادی بر نتیجه‌ی پایانی می‌گذاشت.

كاظمی در مورد شایعات مطرح شده مبنی بر اخراج مهرداد میناوند از سپاهان به دلیل بی‌احترامی وی به پروین، گفت: به هیچ عنوان بحث مربی خاصی در میان نبوده است بلكه اعلام كرده بودم اگر بازیكنی علیه مربی یك تیم دیگر صحبت كند او را از تیم اخراج می‌كنم اما هنوز صحبت‌های میناوند به اثبات نرسیده ضمن این كه مهرداد نیز به من گفته كه چنین كاری نكرده ولی اگر چنین صحبت‌هایی را انجام داده باشد او از باشگاه اخراج خواهد شد.