تبیان، دستیار زندگی
فوتبال است تا كریم هست بازوبند كاپیتانی را نمی بندم آرامتر از گذشته شده و دیگر دوست ندارد مثل گذشته به روی حاشیه لبخند بزند. شاید به همین دلیل هم وقتی بستن موهای سرش در بازی با استقلال سوژه شد و كلی حرف و حدیث را جع به این م...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انصاریان: باقری الگوی من در فوتبال است

تا كریم هست بازوبند كاپیتانی را نمی بندم

آرامتر از گذشته شده و دیگر دوست ندارد مثل گذشته به روی حاشیه لبخند بزند. شاید به همین دلیل هم وقتی بستن موهای سرش در بازی با استقلال سوژه شد و كلی حرف و حدیث را جع به این موضوع به وجود آمد، هیچ اظهار نظری نكرد و ترجیح داد سكوت اختیار كند. علی انصاریان حالا پخته تر از قبل شده و می خواهد فقط فوتبال بازی كند.

علی آقا! از بازی پرسپولیس و سپاهان بگو؟

در پانزده دقیقه اول بازی ما برتر از سپاهان بودیم اما بعد از آن تا پایان 45 دقیقه اول میزبان بهتر بازی كرد ضمن این كه به نظرمن در نیمه دوم دو تیم فوتبال متعادلی را به نمایش گذاشتند.

خب، چرا برتری 15 دقیقه اول را نتوانستید تا پایان بازی به حریفتان تحمیل كنید؟

بالاخره سپاهان میزبان بوده و قرار نیست این تیم در خانه اش باج بدهد. من به جرات می گویم سپاهان در اصفهان یقه همه تیمها را می گیرد.

انصاریان از جمله بازیكنان پرسپولیس است كه زیاد راجع به سوبل اظهار نظر نمی كند. آیا دلیل خاصی هست؟!

من به عنوان بازیكن نباید راجع به مربی اظهار نظر كنم! وقتی مسئولان باشگاه و آقای پروین، سوبل را تایید كرده اند بازیكنان باید تابع باشند و بدون هیچ مشكلی زیر نظر ایشان كار كنند.

حالا به نظر خودت كار آقا سوبل چطوره؟

به نظر من كار آقای سوبل بد نیست. من خودم اعتقاد دارم حتی اگر سه چهار حركت كوچك هم از سوبل یاد بگیرم، برایم كافی است كه باید بگویم در همین مدت چند نكته خوب هم از ایشان یاد گرفته ام.

تصور می كنی پرسپولیس این فصل بهتر از فصل قبل بتواند نتیجه بگیرد؟

صد در صد، من این قول را به هواداران می دهم كه بتوانیم با گذشت زمان رضایت آنها را جلب كنیم. البته تا پایان هفته هفتم نتایج خوبی كسب نكرده ایم ولی به مرور زمانی همه چیز درست خواهد شد.

می گویند با توجه به محرومیت رهبری فرد و گل محمدی از همراهی پرسپولیس در بازی با استقلال اهواز به خاطر بستن بازوبند كاپیتانی بین تو و كریم باقری اختلاف به وجود آمده این حرفها تا چه اندازه صحت دارد؟

خیالتان راحت، تا وقتی كه كریم باقری در پرسپولیس باشد، من به خودم اجازه نمی دهم بازوبند كاپیتانی را به بازوی خود بیندم. كریم باقری الگوی من در فوتبال بوده و به این مسئله كه پشت سر كریم باقری وارد زمین شوم، افتخار می كنم.

راجع به صحبتهایی كه راجع به بستن موهایت در بازی با استقلال می شود چه نظری داری؟

ولش كن راجع به این موضوع اصلاً نمی خواهم حرف بزنم.