تبیان، دستیار زندگی
بانك اطلاعات و نیازمندی‌های مراكز آموزشی از مهد كودك تا دانشگاه با عنوان «مدرسه و دانشگاه» از سوی سازمان تولید بانك‌های اطلاعاتی «صفحه اول» منتشر شد./
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بانك اطلاعاتي «مدرسه و دانشگاه» منتشر شد
بانك اطلاعاتی «مدرسه و دانشگاه» منتشر شد

بانك اطلاعات و نيازمندي‌هاي مراكز آموزشي از مهد كودك تا دانشگاه با عنوان «مدرسه و دانشگاه» از سوي سازمان توليد بانك‌هاي اطلاعاتي «صفحه اول» منتشر شد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين كتاب مشتمل بر 7 بخش است و بخش اول آن دربردارنده اطلاعات مهدكودك‌هاي تحت پوشش بهزيستي و يا آموزش و پرورش است.
بخش دوم اين كتاب اطلاعات مدارس تهران مانند نام مدير مدرسه، آدرس پستي، تلفن، تعداد دانش‌آموزان و سال تأسيس را در برمي‌گيرد و سومين بخش نيز درباره اطلاعات دانشگاه‌ها، مراكز آموزش عالي و تحصيلات تكميلي مانند دولتي، دانشگاه آزاد و دانشگاه‌هاي خصوصي و غيرانتفاعي به همراه تاريخچه مختصري از دانشگاه‌هاي دولتي است.
چهارمين بخش اين كتاب به اطلاعات آموزشگاه‌هاي فني و حرفه‌اي، علمي و فرهنگي، زبان‌هاي خارجي و ... اختصاص دارد و در بخش پنجم نيز اطلاعات مراكز گذران اوقات فراغت، اماكن گردشگري مثل موزه‌ها، پارك‌هاي طبيعي، كتابخانه‌ها،فرهنگسراها، سالن‌هاي همايش و اماكن ورزشي درج شده است.
ششمين بخش اين كتاب نيز اطلاعات بيش از 200 رشته شغلي در حجم 200 صفحه‌ از اين بانك اطلاعاتي است. در اين بخش از كتاب كه به منظور ايجاد ارتباط آسان ميان مراكز آموزشي و مشاغل مرتبط با حوزه آموزش توليد شده، تمام مشاغلي كه كالا و خدماتشان در مراكز آموزشي كاربرد و مصرف دارد ارايه شده است.
هفتمين بخش كتاب فوق نيز 30 مقاله كوتاه با موضوع مسايل تربيتي را در برمي‌گيرد.
كتاب «مدرسه و دانشگاه» دربردارنده فهرست كاملي از مشاغل مرتبط با حوزه مراكز علمي و دانشگاه به بهاي 10 هزار تومان به فروش مي‌رسد. مهد كودك‌ها مي توانند اين كتاب را با 20 درصد تخفيف تهيه كنند.