تبیان، دستیار زندگی
موسسه تنظیم و نشر آثار امام‌خمینی(ره)، با عرضه 600 عنوان كتاب در قالب سه غرفه مجزا، در بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران حضور پیدا می‌كند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

600 اثر مكتوب درباره امام‌خميني(ره) در نمايشگاه 22
600 اثر مكتوب درباره امام‌خمینی(ره) در نمایشگاه 22

موسسه تنظيم و نشر آثار امام‌خميني(ره)، با عرضه 600 عنوان كتاب در قالب سه غرفه مجزا، در بيست‌ودومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران حضور پيدا مي‌كند.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين موسسه فرهنگي، در سالن‌هاي ناشران عمومي، كودك و نوجوان و بازار جهاني به ترتيب 338، 58 و 224 عنوان كتاب با محوريت آثار مرتبط با امام‌خميني(ره) عرضه مي‌كند.

همچنين 11 عنوان كتاب الكترونيك مانند "روح‌الله" شامل کامل‌ترین دايره‌المعارف چند‌رسانه‌ای درباره‌ امام(ره)‌، "وع‍ده‌ دی‍دار: ن‍ام‍ه‌ه‍ای‌ ح‍ض‍رت‌ ام‍ام‌ (ره)‌ ب‍ه‌ ح‍ج‍ت‌‌الاس‍لام‌ و ال‍م‍س‍ل‍م‍ی‍ن‌ ح‍اج‌ س‍ی‍د اح‍م‍د خ‍م‍ی‍ن‍ی" و "جلوه‌هاي كلام" در غرفه ناشران عمومي به نمايش گذاشته مي‌شوند.‌

"سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در انديشه امام‌خميني(ره)"، "آيين انقلاب اسلامي:‌ گزيده‌اي از انديشه و آراء امام‌خميني(ره)" ،‌"ديوان امام"، "پرتوي از خورشيد: خاطراتي از دوران زندگي امام‌خميني(ره) ويژه نوجوانان و جوانان" و "كتاب‌شناسي موضوعي امام‌خميني(ره)" از جمله آثار درنظر گرفته شده براي عرضه در غرفه موسسه تنظيم و نشر آثار امام‌خميني(ره) هستند.

بيست و دومين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران از 16 تا 26 ارديبهشت با حضور ناشران داخلي و خارجي در مصلاي بزرگ امام خميني (ره) برگزار خواهد شد.